فونیکسریمکسبهتام

رسوایی بزرگ فولکس واگن (۶۳)

فولکس کارکنان مقصر در رسوایی را می بخشد

عصر خودرو- فولکس واگن ظاهرا برنامه عفو و بخشش آندسته از کارکنانی را که در رسوایی اخیر تقلب در استانداردهای آلایندگی دست داشتند در دستور کار قرار داده است.

فولکس کارکنان مقصر در رسوایی را می بخشد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خری«عصر خودرو»، این شرکت تحت فشار بازرسان دولتی در آمریکا و دیگر کشورها برنامه ای را برای تشویق کارکنان به پیش قدم شدن برای ارائه اطلاعات در زمینه این تقلب در پیش گرفته است.

    براساس این برنامه تمامی کارکان رده پایین درگیر این رسوایی اخراج نخواهند شد و به آنها قول داده شده که اگر تحت تحقیقات قرار بگیرند هیچ شکایتی از آنها نخواهد شد ولی این برنامه شامل حال مدیران رده بالا نمی شود.

    به ویژه گفته میشود که فولکس واگن ضرب الاجلی را تا 30 نوامبر برای ارائه اطلاعات از سوی کارگران در این باره تعیین کرده است. این شرکت از مردم خواسته صبور باشند و اینکه تلاش برای اجرای مقررات در مورد خودروهای معیوب در اولویت قرار دارد.

    طولانی شدن تحقیقات یک تهدید بلندمدت علیه خروج فولکس واگن از این رسوایی محسوب می شود و احتمالا خسارت بیشتری را به وجهه عمومی برند این شرکت وارد خواهد کرد.

    گفته میشود تعدادی از مهندسان این شرکت به مشارکت در برنامه تقلب در تست های آلایندگی اعتراف کرده اند.

    این مهندسان در گفتگو با رسانه های آلمانی ترسیم اهداف دست نیافتنی از سوی مدیران اجرایی شرکت را دلیل این تقلب ذکر کرده اند. همچنین گزارش های دیگر حاکی از اینست که یک نوع فرهنگ ایجاد "ترس و ارعاب" در ساختار مدیریتی فولکس واگن توسط مدیرعامل سابق این شرکت وجود داشته است.
    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم