فونیکسریمکسبهتام

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی قم خبر داد:

حوادث ترافیکی هفته گذشته قم ۴۹۲ مجروح و سه کشته برجای گذاشت

عصر خودرو- رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم از مجروح شدن ۴۹۲ نفر و فوت سه نفر در حوادث ترافیکی هفته گذشته قم خبر داد.

حوادث ترافیکی هفته گذشته قم ۴۹۲ مجروح و سه کشته برجای گذاشت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محمدرضا حسنی اظهار داشت: از ساعت هفت صبح 16 آبان‌ تا امروز 23 آبان‌ماه تعداد هفت هزار و 348 تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی قم برقرار شد که منجر به انجام هزار و 243 ماموریت شده است.

    وی ادامه داد: از مأموریت‌های انجام شده طی یک هفته گذشته هزار و 71 مورد شهری و 172 مورد نیز جاده‌ای بوده است.

    رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: 418 حادثه ترافیکی طی یک هفته گذشته در قم بوقوع پیوسته که 359 مورد شهری و 59 مورد نیز جاده‌ای بوده است.

    وی عنوان کرد: تعداد مصدومین حوادث ترافیکی طی یک هفته گذشته 492 نفر بود که 161 مورد سرپایی درمان شده و 328 مورد نیز به مراکز درمانی انتقال یافتند و متأسفانه سه نفر نیز فوت کردند.

    حسنی اظهار کرد: مأموریت‌های مربوط به موتورسیکلت سواران 275 مورد بود که 321 مجروح برجای گذاشته است و 116 نفر سرپایی درمان شده و 205 نفر نیز به مراکز درمانی انتقال یافتند.

    وی در خصوص حوادث شاخص 24 ساعت گذشته نیز افزود: بالگرد اورژانس 115 شب گذشته و در شرایط نه چندان مساعد به سمت محور قم - سلفچگان جهت نجات جان دوچرخه سواری که بر اثر برخورد با تریلی به علت آسیب‌های شدید از ناحیه سر و گردن دچار آسیب شده بود اعزام شد.

    رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: در حادثه‌ای دیگر ساعت 2 بامداد واژگونی خودرو پراید در جاده قم - سلفچگان منجر به فوت آقایی حدود 35 ساله و مجروحیت شدید یک نفر دیگر حدود 30 ساله شد که مجروح حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی توسط پرسنل اورژانس به مرکز درمانی نکویی منتقل شد.

     

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو