فونیکسریمکسبهتام

اجرای پروژه کارت شهروندی بانک شهر در تمام تاکسی‌های خطی تهران؛ تا پایان سال

عصر خودرو- معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات، از اجرای طرح پرداخت کرایه تاکسی در همه تاکسی‌های خطی تهران تا پایان سال خبر داد و گفت: این طرح به زودی در تاکسی‌های خطی صادقیه به صورت آزمایشی اجرا می‌شود.

اجرای پروژه کارت شهروندی بانک شهر در تمام تاکسی‌های خطی تهران؛ تا پایان سال
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو»به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی، احمد درخشنده، با اشاره به  تلفیق فضای پذیرندگی کارت بلیط تهران و همچنین کارت city pay بانک شهر اظهار کرد: بانک شهر با همکاری سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران، پروژه استفاده از کارت بلیط‌های تهران و کارت شهروندی city pay در تاکسی‌های خطی تهران را فعال کرده است که در این راستا این پروژه در گام نخست و به صورت آزمایشی در 100 تاکسی خطی صادقیه فعال خواهد شد .
    وی افزود: با اجرای این طرح، هر راننده تاکسی می‌تواند از طریق کارت خود، دستگاه پذیرنده را فعال کند تا کرایه تاکسی به صورت مجزا برای هر راننده واریز شود.
    درخشنده خاطر نشان کرد: کرایه هایی که به این طریق از مسافران دریافت می‌شود، بر اساس نرخ مصوب شورای شهر است و با هر تغییر در این نرخ، در این سیستم نیز کرایه جدید تعریف می‌شود.
    معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات در ادامه تصریح کرد: هم اکنون این سیستم در تاکسی‌های تهران، همدان، شیراز و تبریز ،کرج و قرچک ورامین به زودی اجرایی خواهد شد.
    به گفته وی، استفاده از کارت بلیط فقط در تهران قابل استفاده است اما از طریق کارت‌های city pay بانک شهر این امکان در سطح کشور که این فضا برای آن تعریف شده است، قابل انجام است.
    درخشنده خاطر نشان کرد: تا پایان سال 15000 تاکسی خطی در سطح تهران به این سامانه مجهز خواهند شد و به زودی از طریق کارت‌های شهروندی این امکان در نانوایی ها و سوپر مارکت ها نیز قابل اجراست.
    گفتنی است طراحی این سامانه به صورت کامل بومی بوده و با استفاده از دانش مهندسان داخلی اجرایی شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو