فونیکسریمکسبهتام

گرامی داشت یاد قایقران و گلدره در روز جهانی یادبود قربانیان حوادث جاده ای

عصر خودرو: هر ساعت ۲ نفر در حوادث ترافیکی کشته می شوند و هر ۲ دقیقه یک معلول یا مصدوم شدید روی دست جاده های ایران می ماند؛ بیش از ۲۰ هزار قربانی و ۲۵۰ هزار معلول در سال.

گرامی داشت یاد قایقران و گلدره در روز جهانی یادبود قربانیان حوادث جاده ای
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، فردا، روز جهانی یادبود قربانیان حوادث جاده ای است و از میان خیل کسانی که در خاطر جاده ها جا مانده اند، سیروس قایقران و پوپک گلدره انتخاب شده اند برای گرامی داشتن یادشان!
    شاید جای خالی کاپیتان تیم ملی فوتبال و سیندرلای سینمای ایران بتواند تلنگری باشد بر خاطر ما تا آرام تر و محتاط در جاده های زندگی حرکت کنیم.

    اولین همایش ملی یادبود قربانیان حوادث جاده ای فردا 23 آبان در زیبا کناررشت برگزار می شود؛ قرار است برخی ورزشکاران وهنرمندان هم در مراسم نمادین گرامی داشت یاد سیروس قایقران و پوپک گلدره حضور داشته باشند.

    اعضای تیم ملوان بندر انزلی از جمله مهمانان همایش ملی یادبود قربانیان جاده ای هستند.

    حوادث رانندگی در ایران، 20 برابر میانگین جهانی،25 برابر ژاپن و 100 برابر بیشتر از انگلستان است.

    سازمان ملل متحد ، سومین یکشنبه نوامبر هر سال را روزجهانی یادبود قربانیان حوادث جاده ای، نام گذاری کرده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط