فونیکسریمکسبهتام

منطقه یک آزادراه تهران- شمال تا پایان سال ۹۵ به بهره برداری می رسد

عصر خودرو: فرماندار شهرستان چالوس با بیان اینکه در سفر اخیر رییس جمهوری به استان مازندران یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آزاد راه تهران شمال اختصاص یافت، گفت: منطقه یک این آزاد راه تا پایان سال ۹۵ به بهره برداری می رسد.

منطقه یک آزادراه تهران- شمال تا پایان سال ۹۵ به بهره برداری می رسد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا، محمدناصر زندی افزود: مسافت چالوس به تهران حدود 200 کیلومتر است که با افتتاح منطقه یک آزاد راه تهران -شمال، محور شهرستانک به تهران، فاصله 95 کیلومتری به 35 کیلومتر کوتاه می شود.
    وی با بیان اینکه از سال 75 کار پروژه آزاد راه تهران -شمال آغاز شده، اظهار کرد: این پروژه به چهار منطقه و 24 قطعه تقسیم و هر منطقه به یک پیمانکار سپرده شد و قرار بود که در مدت پنج سال پروژه آزاد راه تهران-شمال به اتمام برسد اما متاسفانه در این مدت به دلایل مختلفی پروژه تعطیل می شد.
    زندی گفت: محور منطقه چهار پروژه آزادراه تهران-شمال؛ مرزن آباد به سمت چالوس به بهره برداری رسیده و مناطق یک؛ از تهران به سمت شهرستانک، دو؛ حد فاصل دو آب شهرستانک - پل زنگوله و سه؛ حد فاصل پل زنگوله - سه راهی دشت نظیر و مرزن آباد هنوز بلاتکلیف هستند.
    وی با اشاره به سفر اخیر رییس جمهوری به استان مازندران گفت: با توجه به مشکلات جاده چالوس و به دلیل گردشگرپذیربودن غرب استان مازندران ضرورت دارد که پروژه آزادراه تهران-شمال به اتمام رسیده و از دستور کار دولت خارج نشود.
    فرماندار شهرستان چالوس با اشاره به موقعیت غرب استان مازندران و شهرستان چالوس گفت: جاده بسیار قدیمی این شهرستان،از محور کرج به سمت چالوس، از لحاظ استاندارد فاقد امنیت کافی است و به دلیل هم ارزبودن و کوهستانی بودنش خطرات بسیاری را همه ساله برای ساکنان و مسافران در پی دارد.
    زندی بیان کرد: جاده چالوس یکی از زیباترین جاده های دنیا هست و ایام تعطیل استقبال کم نظیری از این محور می شود و در 6ماه اول سال شاهد ترافیک سنگینی در این منطقه هستیم.
    وی ریزش بهمن، برف گیری و یخبندان، پرپیچ و خم بودن و کم عرض بودن جاده، ریزش و رانش کوه را از جمله مشکلات جاده چالوس عنوان کرد و گفت:یک طرفه بودن جاده در بعضی از نقاط و شهر مرزن آباد، محدودیت های عبور و مرور در این جاده، امکان امدادرسانی به ساکنان منطقه را در بعضی از فصول سال با مشکلاتی مواجه می کند.
    بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها که از روز شنبه هفته جاری با حضور 700 رسانه در بیش از 600 غرفه در مصلای امام خمینی(ره) آغاز به کار کرد، امروز(22آبان ماه) به فعالیت خود پایان می دهد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودروامروز ۶۷۴
        • خودرو امروز ۶۷۳
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار