فونیکسریمکسبهتام

علیپور انتقاد کرد:

شرایط اخذ تسهیلات خرید خودرو برای مردم دشوار است

عصر خودرو: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر ضرورت خروج بخش مسکن از رکود گفت: شرایط دشوار اعلام شده در خصوص وام خودرو باعث می شود بخشی از متقاضیان خرید خودرو نتوانند از تسهیلات مذکور استفاده کنند.

شرایط اخذ تسهیلات خرید خودرو برای مردم دشوار است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از خانه ملت، محمدعلیپور درخصوص وام خودرو گفت: باید پذیرفت شرایط دشوار اعلام شده در خصوص وام خودرو باعث می شود بخشی از متقاضیان خرید خودرو نتوانند از تسهیلات مذکور استفاده کنند.

    باید شرایط وام خرید خودرو و لوازم خانگی تسهیل شود

    نماینده مردم ماکو،چالدران، شوط و پلدشت درمجلس شورای اسلامی افزود: دولت برای خروج از رکود در بخش صنعت خودرو و لوازم خانگی طرح ارائه تهسیلات بانکی خرید را ارائه داد،بنابراین برای اینکه این طرح به صورت جدی در رونق اقتصاد کشور تاثیرگذار باشد باید شرایط وام تسهیل شود.

    این نماینده مردم درمجلس نهم ادامه داد: با توجه به شرایط اعلام شده برای ارائه تسهیلات خرید خودرو مبنی بر ارائه برگه‌های چک و همچنین میزان بالای اقساط وام می توان عنوان کرد؛شرایط مذکور برای بخش قابل توجهی از متقاضیان خرید خودرو دشوار است.

    علی‌پور،افزود: ابتدا مقرر شده بود زمان پرداخت اقساط تسهیلات خرید خودرو هفت ساله باشد که با توجه به اخبار منتشر شده مدت زمان آن به چهار سال کاهش یافته است که این شرایط دشوار باعث می شود که تعداد کمتری از متقاضیان از طرح مذکور استفاده کنند.

    این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: اگر موضوع دشواری های اخذ تسهیلات خرید خودرو رفع نشود، نمی توان انتظار داشت این طرح نیز در خروج صنعت خودرو از رکود، تاثیر جدی داشته باشد.

    ضرورت خروج بخش مسکن از رکود

    علیپور ادامه داد: انتشار اخباری مبنی براستقبال ازاستفاده از طرح تسهیلات خرید خودرو قابل تامل است و امیدوارم این خبر واقعی باشد.

    این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: پیشنهاد می کنم علاوه بر ارائه وام خرید خودرو،تیم اقتصادی دولت در زمینه رونق بازار مسکن اقداماتی نیز انجام دهد به دلیل اینکه مشاغل زیادی با صنعت ساختمان درگیر هستند که این موضوع اشتغال‌زایی را در پی خواهد داشت،البته باید از افزایش کاذب قیمت مسکن جلوگیری شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو