فونیکسریمکسبهتام

با اعلام کشف ۹۸.۵ درصدی خودروهای مسروقه

رییس پلیس آگاهی: فضا برای سارقان خودرو ناامن شده است

عصر خودرو: رئیس پلیس آگاهی ناجا از کشف ۹۸.۵ درصد از خودروهای مسروقه در هفت ماهه امسال خبر داد.

رییس پلیس آگاهی: فضا برای سارقان خودرو ناامن شده است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سردار محمدرضا مقیمی از کاهش هفت درصدی سرقت در هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: فعالیت قرارگاه مبارزه با سرقت با تدبیر فرمانده ناجا تا پایان امسال نیز ادامه خواهد داشت و پس از آن با جمع بندی دستاوردها و نتایج درباره تداوم فعالیت آن، تصمیم گیری خواهد شد.

    سردار مقیمی با بیان اینکه در هفت ماهه امسال پلیس موفق به کشف 98.5 درصد از خودروهای سرقتی شده است، اظهار کرد: با اقدامات انجام شده فضا برای سارقان خودرو ناامن شده و دیگر کمتر سارقی است که ریسک سرقت خودرو را انجام دهد. البته پلیس با تمام توان به دنبال کشف دیگر خودروهای سرقتی است.

    رئیس پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه در حوزه سرقت داخل خودرو نیز در این مدت 15 درصد کاهش وقوع داشته‌ایم، اظهار کرد: سرقت داخل خودرو رقم قابل توجهی دارد و عواملی چون اعتیاد، معتادان لامکان و ... باعث تشدید آن می‌شوند.

    به گفته رئیس پلیس آگاهی ناجا، در این مدت میزان آمار کشفیات پلیس آگاهی در حوزه سرقت نیز افزایش داشته است.

    سردار مقیمی همچنین در این بازدید که به همراه سردار منفرد جانشین رئیس پلیس ناجا وسرهنگ رهبریان، رئیس پلیس مبارزه با جعل و کلاهبرداری آگاهی در غرفه ایسنا حاضر شده بود، ایسنا را رسانه‌ای تاثیرگذار در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم دانست و گفت: یکی از کارهای خوبی که ایسنا انجام می‌دهد اطلاع رسانی به موقع و صحیح از وقایع و حوادث است به طوری که می‌توان گفت این خبرگزاری یکی از یاوران پلیس آگاهی در اقدامات و پیشبرد اهدافش بوده است که لازم است از خبرنگاران و مسئولان این خبرگزاری قدردانی کنیم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط