فونیکسریمکسبهتام

در محورهای مواصلاتی شمال‌غرب

برخورد اتوبوس و کامیون در اتوبان تبریز ـ زنجان ۶ کشته و زخمی برجای گذاشت

عصر خودرو: مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: برخورد اتوبوس و کامیون در اتوبان تبریز ـ زنجان ۶ کشته و زخمی برجای گذاشت و در حادثه دیگر نیز برخورد دو دستگاه پرشیا درجاده خاصبان ـ ارومیه یک نفر کشته و یک نفر دیگر زخمی شدند.

برخورد اتوبوس و کامیون در اتوبان تبریز ـ زنجان ۶ کشته و زخمی برجای گذاشت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، حبیب حسینقلی‌زاده اظهار داشت: به دنبال برخورد کامیون با اتوبوس در اتوبان تبریز ـ زنجان، حوالی روستای ورقه 120 کیلومتری تبریز، 5 دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

    وی افزود: این حادثه در ساعت یک بامداد امروز جمعه به اپراتوری اورژانس 115 هشترود اعلام شد و با توجه به احتمال افزایش مصدومان پایگاه‌های اورژانس 115 قویون قشلاق، بارگاه، سلوک، قره‌بابا و هشترود و پایگاه امداد و نجات هلال احمر به محل اعزام شدند.

    حسینقلی‌زاده گفت: تکنسین‌های اورژانس 115 توانستند 5 تن از مصدومان حادثه را پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان امام حسین(ع) هشترود انتقال دهند و راننده اتوبوس به علت شدت صدمات وارده فوت شد.

    حسینقلی‌زاده گفت: این اتوبوس که از ماکو به تهران می‌رفت به دنبال برخورد با کامیون و گاردیل وسط اتوبان متوقف شد.

    وی افزود: در حوادث جاده‌ای که شب‌ها روی می‌دهد، باید با قراردادن شب نماها در جاده، مسیر را مشخص و از بروز حوادث بعدی جلوگیری کنیم.

     

    برخورد دو دستگاه پرشیا درجاده خاصبان ـ ارومیه یک کشته و یک زخمی

    مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اذربایجان‌شرقی گفت: در حادثه دیگری صبح امروز برخورد دو خودرو پرشیا در کیلومتر 5 جاده خاصبان ـ ارومیه، منجر به فوت یک نفر و مصدومیت یک تن دیگر شد.

    حسینقلی‌زاده گفت: برخورد دو دستگاه پرشیا صبح امروز جمعه ساعت 6:15 در کیلومتر 5 جاده خاصبان ـ ارومیه روی داد.

    وی گفت:با گزارش حادثه روی داده به اپراتوری فوریت‌های پزشکی اسکو، پایگاه‌های اورژانس 115 خورخور و ایلخچی و همچنین پایگاه امداد و نجات هلال احمر و آتش‌نشانی نیز به محل اعزام شدند.

    حسینقلی‌زاده گفت: تکنسین‌های اورژانس 115 پس از بررسی مصدومین از فوت یک تن و مصدومیت یک تن دیگر خبر دادند که مصدوم حادثه پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز انتقال داده شد.

    وی گفت:بیشترین آمار تصادفات در نزدیکی شهرها و بدنبال خواب آلودگی روی می‌دهد، احتیاط در رانندگی کاهش حوادث را به دنبال دارد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو