فونیکسریمکسبهتام

رئیس انجمن صنفی جایگاه داران CNG خبر داد

نامه جایگاه‌داران CNG برای پرداخت وام ۳۰ میلیونی خرید به خودروهای گازسوز

عصر خودرو: رئیس انجمن صنفی جایگاه داران سی ان جی از ارائه پیشنهاد وام ۳۰ میلیون تومانی به دولت بابت فروش خودروهای گازسوز خبر داد.

نامه جایگاه‌داران CNG برای پرداخت وام ۳۰ میلیونی خرید به خودروهای گازسوز
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، اردشیر دادرس با اشاره به پرداخت وام 25 میلیون تومانی برای خرید خودرو که از هفته گذشته آغاز شده است،گفت: بر این اساس انجمن جایگاه‌داران صنعت سی ان جی پیشنهادی را به طور مکتوب به هیئت دولت ارسال کرده است.

    رئیس انجمن صنفی جایگاه داران سی ان جی با اشاره به این پیشنهاد گفت: در این نامه به طور رسمی آمده است «با توجه به اینکه قیمت خودروهای دوگانه سوز بیشتر از بنزین سوز است و از طرفی به دلیل تک نرخی شدن بنزین، تقاضا برای خودروهای دوگانه سوز بیشتر است، همچنین رشد صنعت سی ان جی می تواند منجر به کاهش واردات بنزین شود پیشنهاد می شود وام 30 میلیون تومانی برای خرید خودروهای گازسوز در نظر گرفته شود».

    دادرس با تاکید براینکه وام 30 میلیون تومانی برای این گونه خودروها توجیه اقتصادی دارد تصریح کرد: براساس آنچه که از سوی مسئولان امر به ما اعلام شده است دولت این پیشنهاد را مورد ارزیابی و بررسی خود قرار می دهد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط