فونیکسریمکسبهتام

جزییات تازه درباره همکاری ایران با بنز

قول مدیرعامل ایران خودرو برای تحویل ۳۰ روزه خودرو

عصر خودرو- تا پایان سال ۹۵ یکی از محصولات جدید از برند رنو، پژو و سوزوکی به بازار ایران عرضه خواهد شد.

قول مدیرعامل ایران خودرو برای تحویل ۳۰ روزه خودرو
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از اقتصادنیوز، هاشم یکه‌زارع عصر چهارشنبه با حضور در نمایشگاه مطبوعات طی گفت‌و‌گویی درباره طرح خرید خودرو با وام 25 میلیون تومانی اظهار کرد: هر متقاضی خودرو که مدارکش تکمیل باشد، حدود یک ماه بعد خودرو به آن تحویل داده می‌شود.

    مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌ خودرو با بیان اینکه از این طرح استقبال شده اما پیش‌بینی می‌شود این استقبال از سوی مردم همچنان ادامه داشته باشد، گفت: در فرآیند تولید هر خودرو تا مرحله تست آن، مراحل مختلفی مانند شماره‌گذاری، تعیین تکلیف بدهی مشتری و تامین نقدینگی وجود دارد که این مراحل در ایران خودرو در گذشته تقریبا سه ماه طول می‌کشید اما توانستیم در سال 93 این مدت را به 16 روز کاهش دهیم. با توجه به اینکه در سال گذشته تولید ایران خودرو حدود 2200 دستگاه بود، یعنی ما در هر لحظه ایران خودرو 35 هزار دستگاه موجودی داشته باشیم، افزایش موجودی انبار طبیعی خواهد بود. بنابراین بالای 35، 36 هزار تا مازاد ما می‌شود.

    او افزود: ما در ایران خودرو حدود 39 هزار خودرو داریم و مازادی که در انبار کارخانه است، 3 هزار تا 4 هزار خودرو بیشتر نیست.

    یکه‌زارع درخصوص همکاری‌های جدید با شرکای خارجی گفت: ما قبلا با شرکت رنو، پژو و سوزوکی همکاری داشتیم اما به این سه شرکت، یک شرکت خارجی اروپایی دیگر اضافه خواهد شد.

    او در خصوصی همکاری ایران با کمپانی بنز گفت: شرکت بنز همچنان شریک ما است اما این کمپانی بیشتر خودروهای لوکس را وارد بازار ایران می‌کند. ما قراردادهای پنج ساله‌مان با این شرکت برای خودروهای سواری و تجاری آماده است و به محضی که شرایط مساعد شد، امضا خواهد شد.

    یکه‌زارع افزود: هر قراردادی که امضا می‌شود و استارت آن زده شود، یک سال و نیم طول می‌کشد که محصول آن کمپانی در بازار و خیابان دیده شود. فرقی هم ندارد. رنو، بنز، پژو، سوزوکی باشد!

    او گفت: دو محصول جدید در ایران‌خودروطراحی شده است و شاید تا انتهای سال 95 یکی از این محصول جدید از چهار برند خارجی به بازار داخلی عرضه شود اما ممکن است شرایط مساعد نباشد و اوایل سال 96 عرضه کنیم.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو