فونیکسریمکسبهتام

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی قم خبر داد:

فوت پسر بچه ۸ ساله بر اثر برخورد با کامیون در قم

عصر خودرو: رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم از فوت پسر بچه هشت ساله بر اثر برخورد با کامیون در قم خبر داد.

فوت پسر بچه ۸ ساله بر اثر برخورد با کامیون در قم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، محمدرضا حسنی اظهار داشت: بالگرد اورژانس 115 به دلیل وقوع تصادفی در منطقه سلفچگان به محل حادثه اعزام شده و مجروحان را به مرکز درمانی انتقال داد.

    وی گفت: امروز همچنین حادثه تلخ برخورد خودروی کامیون با پسر بچه هشت ساله در منطقه پردیسان نیز منجر به فوت در دم این کودک شد.

    رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به وقوع 2 تصادف و اعزام پنج آمبولانس با هشت مجروح افزود: امروز برخورد یک دستگاه تریلی با خودروی پراید در جاده قدیم ساوه چهار مجروح برجای گذاشت که 2 مجروح بدحال بودند و سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده و مجروحان را به مرکز درمانی انتقال دادند.

    وی ادامه داد: برخورد خودروی وانت با خودروی پراید در جاده سلفچگان - ساوه نیز چهار مجروح برجای گذاشت که بلافاصله 2 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده و مجروحان را به مرکز درمانی انتقال دادند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط