فونیکسریمکسبهتام

مک‌لارنی تزئین شده با طلای ۲۴ عیار!

عصر خودرو: مک‌لارن برای موتورشو دبی امسال، برداشتی منحصربفرد و خاص از ۶۵۰S Spider آماده کرده با پسوند Al Sahara ۷۹، مخصوص دلبری کردن از مشتریان خاورمیانه.

مک‌لارنی تزئین شده با طلای ۲۴ عیار!
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»، بخش خودرو های سفارشی مک‌لارن موسوم به MSO ساخت این نسخه خاص را بر عهده داشت و برای هرچه بیشتر به چشم آمدنش، کابین را به سبکی شیک با جزئیاتی از جنس طلای 24 عیار تزئین کرده. البته این مشخصه تجملی 650S Spider Al Sahara 79 در ظاهر آن اصلا به چشم نمی آید چراکه ترکیب رنگ‌بدنه سفید صدفی و تضاد آن با سیاهی بخش هایی همچون چرخ ها، سقف و جزئیات آئرودینامیک بدنه برای هویت بصری بخشیدن به این نسخه استفاده شده.
650S Spider Al Sahara 79 تنها در خاورمیانه عرضه خواهد شد و قیمتی برابر با 1.456.308 درهم امارات برای آن درنظر گرفته شده که به پول خودمان می شود حدودا 1 میلیارد و 400 میلیون تومان.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط