فونیکسریمکسبهتام

۸ استان درگیر برف و کولاک

عصر خودرو- معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: از روز گذشته ارایه خدمات امدادی لازم به ۱۰۰۰ تن از متاثران برف و کولاک در ۸ استان کشور ارائه شده است.

۸ استان درگیر برف و کولاک
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا،‎ حسین درویشی با اعلام گزارش عملیات امدادی برف و کولاک از روز گذشته (سه‌شنبه) تا ساعت ٩:۰۰ امروز، گفت: تا کنون خدمات امدادی لازم به متاثران از برف و کولاک در هشت استان آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، البرز، فارس، قزوین، کردستان و کهگیلویه و بویراحمد ارائه شده است.

    بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، وی با اشاره به ارائه خدمات امدادی به 1000 تن از متاثران برف و کولاک، افزود: علاوه بر آن با انجام عملیات رهاسازی، 190 خودرو از برف بیرون آورده شده و برای انجام این خدمات 23 تیم شامل 95 امدادگر و نجاتگر به‌ کار گرفته شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط