فونیکسریمکسبهتام

پرونده وام خودرو (۱۰۹)

سهمیه بانک تجارت از پرداخت وام خودرو ۲۵ هزار دستگاه

عصر خودرو- مدیرعامل بانک تجارت، سهمیه این بانک از پرداخت وام خودرو را ۲۵ هزار دستگاه اعلام کرد و گفت: هماهنگی های لازم برای پرداخت این تسهیلات انجام شده است.

سهمیه بانک تجارت از پرداخت وام خودرو ۲۵ هزار دستگاه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶:۰۰

    به گزارش پیگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، محمد ابراهیم مقدم در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، در خصوص چگونگی پرداخت وام خودرو توسط این بانک افزود: در این زمینه، جلسه هایی با خودروسازان، بخش فناوری اطلاعات بانک و هچنین شعب برگزار شده و قرار است که امور مربوطه با سرعت انجام شود.
    وی گفت: براساس برنامه ریزی ها، خودروسازان اسناد را برای تنظیم به بانک ها ارائه خواهند کرد تا مردم بتوانند به صورت قسطی خودروهای تولید کشور را خریداری کنند.
    با آغاز طرح خرید خودروهای قسطی از روز دوشنبه هفته جاری، آخرین آمار اعلام شده تا شب گذشته نشان از ثبت نام بیش از 40 هزار متقاضی است.
    وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که تا روز گذشته در گروه صنعتی ایران خودرو بیش از 20 هزار خودرو ثبت نام شده است که 40 در صد آن پژو 405، نزدیک به 30 درصد سمند و بقیه پژو پارس، ال 90 و پژو206 و دنا بوده است. همچنین در گروه خودروسازی سایپا نیز بیش از 19 هزار خودرو ثبت نام شده که 70 درصد آن متعلق به پراید و تیبا و بقیه خودرهای ال90 و وانتزامیاد برلیان بوده است.

    ** صدور یک میلیون کارت اعتباری خرید توسط بانک تجارت
    مدیرعامل بانک تجارت ادامه داد: همچنین در بخش لوازم منزل و خرید تولیدات داخلی برای کارمندان دولت نیز برنامه ریزی هایی شد که در قالب آن کارت های اعتبار 10 میلیون تومانی ارائه خواهد شد و این مساله نخستین قدم برای خروج از رکود است.
    وی با بیان اینکه انتقال ارز به دلیل مشکلات تحریم، هزینه پنج تا 10 درصدی دارد، افزود: با افزایش ارتباطات، هزینه ها به حداقل می رسد و در نتیجه با کاهش نرخ ارز تولید نیز رونق بیشتری خواهد گرفت.
    وی درباره سهمیه بانک تجارت برای صدور کارت اعتباری خرید کالای ایرانی نیز گفت: هنوز سهم مشخصی تعیین نشده اما پیش بینی می شود سهم بانک تجارت تا سقف یک میلیون کارت باشد؛ البته این بانک امکان صدور کارت و ارائه تسهیلات را دارد.
    مقدم با بیان اینکه بررسی وضعیت مالی گیرندگان کارت اعتباری به بانک واگذار شده است، ادامه داد: بر این اساس، بانک به نسبت حقوق دریافتی، کارتها را صادر می کند.
    به گفته وی، با صدور این کارت، امکان خرج کردن پیش از دریافت حقوق ماهانه فراهم می شود.
    وی با یادآوری اینکه کارت اعتبار خرید از طریق موسسه های دولتی به کارمندان ارائه می شود، افزود: اگر قرار باشد این کارت ها به صورت فردی صادر شود در قبال آن ضامن نیز دریافت خواهیم کرد.
    براساس اعلام بانک مرکزی، بسته به میزان کسر از حقوق و همچنین توان بازپرداخت، سقف مبالغ در کارت های اعتباری مشخص می شود ضمن آنکه اعتبار کارتها یک ساله است.
    براساس این طرح هر میزان اقساط بازپرداخت شود به همان اندازه به اعتبار کارت اضافه می شود؛ بنابراین این کارت یک بار مصرف نیست.
    این کارت ها در 18 قسط مساوی بازپرداخت می شود؛ اگر اعتبار آن 12 ماه باشد از آخرین خرید 18 ماه می توان بازپرداخت کرد بنابراین می توان 30 ماهه از تسهیلات کارت استفاده کرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو