فونیکسریمکسبهتام

واژگونی اتوبوس در شیراز تلفاتی نداشت

عصر خودرو- مسئول روابط عمومی هلال‌احمر استان فارس گفت: واژگونی اتوبوس در جاده کمربندی شیراز در ساعات اولیه بامداد امروز تلفاتی در برنداشت.

واژگونی اتوبوس در شیراز تلفاتی نداشت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، کامبیز قهرمانی اظهار داشت: در پی واژگونی این اتوبوس مسافربری حامل دانش آموزان دختر که از کرمان به سمت شلمچه درحرکت بود، گروه‌های عملیاتی هلال احمر شیراز به‌ویژه بانوان امدادگر در روند امدادرسانی به حادثه‌دیدگان مشارکتی فعال کردند.

    وی خاطرنشان کرد: این اتوبوس حامل دانش‌آموزان دبیرستانی دختر شهرستان کرمان به سمت مناطق عملیاتی جبهه‌های جنوب در استان خوزستان درحرکت بوده است که مقارن با ساعت 1:37 بامداد امروز سه‌شنبه 19 آبان‌ماه جاری در کمربندی شیراز پس از برخورد با گاردریل وسط جاده واژگون شد.

    وی یادآور شد: از 47 سرنشین این اتوبوس 17 نفر آسیب جزئی دیدند که به‌طور سرپایی در درمانگاه شهید رجایی شیراز درمان شدند.

    قهرمانی گفت: بیشتر حادثه‌دیدگان اتوبوس به محل اسکان و تغذیه اضطراری واقع در مرکز بهداشت شهدای انقلاب منتقل شدند و روند ترخیص و انتقال دیگر سرنشینان اتوبوس همچنان ادامه دارد.

    مسئول روابط عمومی هلال‌احمر استان فارس با اشاره به وضعیت بارندگی در شیراز اعلام کرد: 100 تخته پتو بین حادثه‌دیدگان توزیع‌شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط