فونیکسریمکسبهتام

باران در جاده‌های ۱۷ استان

عصر خودرو- سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران در جاده های ۱۷ استان کشور خبر داد.

باران در جاده‌های ۱۷ استان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت جوی جاده های کشور اظهار کرد: هم اکنون برابر گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک سراسر کشور در اکثر محورهای استان های تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ایلام، اردبیل، البرز، چهارمحال وبختیاری، خوزستان، فارس، لرستان، کرمان، کردستان، کرمانشاه، گیلان، مازندران، مرکزی و هرمزگان بارش باران گزارش شده است.

    سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در محور شاهین‌دژ در استان آذربایجان غربی، ارتفاعات محورهای هراز و کندوان در استان مازندران و محور بروجرد-اراک گردنه زالیان در استان لرستان نیز بارش برف گزارش شده است، گفت: تردد از محورهای برف‌گیر تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

    رحمانی با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده ها افزود: همچنین ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج قزوین از پل استاندارد تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران کرج از پل فردیس تا پل کلاک نیمه سنگین گزارش شده است.

    رحمانی افزود: در سایر محورهای مواصلاتی کشور جوی آرام و ترافیکی روان گزارش شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط