فونیکسریمکسبهتام

لغزندگی راه های البرز وترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین

عصر خودرو- رئیس پلیس راه البرز ازترافیک سنگین درآزاد راه تهران - کرج - قزوین خبرداد .

لغزندگی راه های البرز وترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا اکبری  افزود :اکنون ترافیک درلاین جنوبی آزادراه کرج -قزوین درمحدوده پل استاندارد تا پل فردیس و دربزرگراه تهران - کرج درمحدوده پل فردیس تا پمپ بنزین آفتاب سنگین است .
    وی اضافه کرد: درلاین شمالی آزادراه تهران - کرج و قزوین درحال حاضر ترافیک نیمه سنگین وروان گزارش شده است .
    اکبری گفت : برغم بارش باران در راه های استان البرز و بارش برف درجاده چالوس در محدوده سه راه دیزین تا کندوان تمام راه های این استان بازاست و تردد انجام می شود.
    وی اضافه کرد: به همین منظور با نمک پاشی کامل توسط ماموران راهداری با همکاری پلیس راه چندین مرحله انجام شده اما جاده لغزنده است که می طلبد رانندگان احتیاط لازم درموقع رانندگی داشته باشند.
    وی گفت : علاوه بر همراه داشتن زنجیر چرخ رانندگان قبل ازحرکت درجاده ازسلامت بودن بخاری وبرف پاک کن خودرو خود اطمینان حاصل کنند .
    وی خاطرنشان کرد: رعایت فاصله با خودروی جلویی ، توجه به علائم هشدار دهنده و توصیه های پلیس، همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه هایی است که پلیس راه برای رانندگان دارد.
    وی یادآورشد: در محورهای کوهستانی استان از جمله جاده کرج - چالوس، ماموران پلیس راه ، برای پیشگیری از حوادث احتمالی و ترافیک مستقر شده اند.
    وی تاکید کرد: رانندگانی که قصد عبور از محورهای مختلف این استان را دارند ضمن تجهیز خودروهای خود به وسایل ایمنی، قبل از حرکت، اطلاعات لازم درمورد وضعیت جاده ها را از پلیس راه کسب کنند.
    این مسوول گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
    استان البرز دارای یک هزار و500 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک کشور مربوط به جاده های این استان می باشد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط