فونیکسریمکسبهتام

همکاری مجدد تویوتا و سوبارو برای ساخت یک کوپه اسپورت

"تویوبارو" دیگری در راه است!

عصر خودرو: دو خودروساز شریک ژاپنی ظاهرا درباره ساخت یک کوپه اسپورت مشترک دیگر به توافق رسیده اند ولی زمان ساخت آن هنوز مشخص نشده است.

"تویوبارو" دیگری در راه است!
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، اگرچه ممکن است سه سال طول بکشد تا بتوانیم ببینیم که کوپه جدید تویوتا و سوبارو چه شکلی است اما دست کم می دانیم که این اتفاق قطعا خواهد افتاد.

    به نظر می رسد تویوتا این روزها در حال همکاری با همه است! این شرکت سدان جمع و جور مزدا را در آمریکا تحت برند "سیون" می فروشد و به طور همزمان با همکاری ب ام و در حال ساخت یک جایگزین برای "سوپرا" است.

    یاسویوکی یوشی ناگا مدیرعامل سوبارو در گفتگو با اتونیوز تایید کرد که یک خودروی مشترک جدید در راه است.

    وی افزود: ما با تویوتا توافق کرده ایم که یک تغییر مدل کامل انجام دهیم اما درباره زمان معرفی این خودرو تصمیم نگرفته ایم. 

    ساخت خودرویی به این شکل زمان زیادی می برد. اما هر دو خودروساز ژاپنی قصد دارند زمان زیادی را صرف آن کنند چرا که باعث ارتقای بازاریابی آنها می شود.

    هنوز به خاطر داریم که چطور پروژه مشترک قبلی این دو خودروساز چقدر طول کشید. آنها سه کانسپت خارق العاده را رونمایی، هر نوع سناریوی ممکن را تست کردند و مصاحبه پشت مصاحبه ترتیب دادند.

    برای مشاهده محصولات تویوتا در ایران اینجا کلیک کنید.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط