فونیکسریمکسبهتام

حادثه رانندگی در جاده اراک- خنداب دو کشته برجا گذاشت

عصر خودرو- سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: حادثه رانندگی در جاده اراک- خنداب دو کشته و پنج مجروح برجا گذاشت.

حادثه رانندگی در جاده اراک- خنداب دو کشته برجا گذاشت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ایرج کهریزی افزود: این حادثه عصر روز گذشته بر اثر برخورد دو دستگاه پراید در این مسیر به وقوع پیوست.
    وی بیان کرد: در این سانحه از هر خودور یک نفر از سرنشیان جان خود را از دست داد و پنج نفر از سرنشینان هر دو خودرو مجروح و توسط مراکز درمانی به بیمارستان منتقل شدند.
    سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: کارشناسان پلیس راه حاضر در صحنه علت این حادثه را تجاوز به چپ یکی از خودروهای پراید نسبت به دیگری اعلام کرده اند.
    سرهنگ کهریزی از رانندگان خواست هنگام بارش نزولات آسمانی با دقت بیشتری رانندگی کنند و از شتاب و حرکات مخاطره آمیز در رانندگی بپرهیزند.
    از ابتدای امسال تاکنون 311 نفر بر اثر حوادث رانندگی درون و برون شهری در استان مرکزی جان خود را از دست داده اند.ک/1
     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط