فونیکسریمکسبهتام

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی قم خبر داد:

برخورد شدید خودرو با گاردریل در قم منجر به قطع عضو ۲ نفر شد

عصر خودرو- رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم از قطع عضو ۲ نفر بر اثر برخورد شدید خودرو تویوتا با گاردریل در قم خبر داد.

برخورد شدید خودرو با گاردریل در قم منجر به قطع عضو ۲ نفر شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محمدرضا حسنی اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته بیش از 180 مأموریت تصادف و غیر تصادف توسط مأموران اورژانس قم انجام شده است.

    وی گفت: در یکی از مأموریت‌ها در ساعت هفت صبح امروز، پس از دریافت اطلاعات مردمی از طریق تلفن 115 مبنی بر واژگونی و برخورد شدید یک دستگاه خودرو تویوتا با گاردریل در اتوبان قم - کاشان، پرسنل اورژانس زمینی خود را به محل حادثه رسانده و با توجه به شرایط خاص مجروحان درخواست بالگرد شد.

    رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: بالگرد اورژانس با توجه به شرایط نامساعد جوی سریعا به محل حادثه اعزام شد و مجروحان حادثه را همراه با مراقبت‌های ویژه طول مسیر به مرکز شهید بهشتی منتقل کردند.

    وی اضافه کرد: مجروحان شامل آقایی 40 ساله دچار قطع عضو هر دو پا از ناحیه مچ و خانم حدود 30 ساله دچار قطع عضو از ناحیه مچ و کودک سه ساله با آسیب‌های جزئی بود.

    حسنی گفت: شرایط و نوع قطع عضو به شکلی بود که طبق گفته همکاران بیمارستان شرایط پیوند وجود نداشت و اگر این امکان وجود داشت کادر پروازی بالگرد اورژانس با وجود شرایط جوی نامساعد اعلام آمادگی جهت انتقال مجروحان به تهران را داشتند.

    وی عنوان کرد: در تصادفی در ساعت 10 دقیقه بامداد در محور دلیجان - سلفچگان برخورد اتوبوس با گاردریل پنج مجروح داشت که مجروحان این تصادف نیز توسط سه آمبولانس اورژانس به مرکز نکویی قم منتقل شدند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو