فونیکسریمکسبهتام

اعتراف مدیر یک شرکت خودروساز به خطرناک بودن خودروهای خودران

عصر خودرو- خودروسازی «تسلا» به عنوان شاخص ترین گروه خودروساز محصولات تمام برقی اعتراف کرده که نصب برخی تجهیزات خودران در خودروهای جدید این شرکت، رانندگی با آنها را بسیار خطرناک کرده است.

اعتراف مدیر یک شرکت خودروساز به خطرناک بودن خودروهای خودران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  مهر، از شرکت خودروسازی تسلا به عنوان پیشروترین گروه خودروسازی در زمینه طراحی و ساخت خودروهای تمام برقی یاد می شود. این شرکت به تازگی پیشرفتهایی نیز در زمینه خودروهای خودران داشته و فناوری های جدیدی را با هدف توسعه این فناوری بر روی یک سری از محصولات جدد خود نصب کرده است اما حالا مدیرعامل تسلا حرفهای تکان دهنده ای به زبان می آورد.

    «الون ماسک» می گوید: اعتراف می کنم که رانندگی با خودروهای خودرانی که به تازگی فناوری های جدیدی بر روی آنها نصب کرده ایم بسیار خطرناک است.

    نگرانی های مطرح شده از سوی برخی مشتریان این گروه خودروساز موجب شده تا مدیرعامل تسلا در تماس با سرمایه گذاران پروژه ساخت خودروهای مجهز به فناوری های خودران به آنها خبر دهد که محدودیتهای بیشتری برای این دسته از محصولات در نظر گرفته تا نگرانی های موجود برطرف شود.

    وی به ویدئوهایی اشاره کرده که در آنها خطرات رانندگی همراه با فناوری های جدید نشان داده شده است. این ویدئوها توسط کاربران در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

    البته مدیرعامل گروه خودروسازی تسلا اشاره نکرده که چه نوع محدودیتهایی در خودروهای خودروان این شرکت وضع کرده تا ایمنی آنها افزایش یابد اما به نظر می رسد یکی از مهمترین آنها لزوم نشستن راننده پشت فرمان خودررو برای به حرکت درآمدن آن باشد. در واقع با بسته شدن کمربند ایمنی راننده است که خودرو را می توان به حرکت درآورد و در مواقع لزوم آن را بر روی حالت خودران قرار داد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو