فونیکسریمکسبهتام

وزیر حمل و نقل آلمان:

خودروهای دیزلی خارجی را سختگیرانه تست می کنیم

عصر خودرو- وزیر حمل و نقل آلمان گفت این کشور خودروهای دیزلی از جمله خودروهای ساخت خودروسازان خارجی را تحت بررسیهای سختگیرانه قرار خواهد داد.

خودروهای دیزلی خارجی را سختگیرانه تست می کنیم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از رویترز، گروه خودروسازی فولکس واگن اخیرا اعتراف کرد که اطلاعات نادرستی را در زمینه میزان آلایندگی خودروهایش ارائه داده است.

    این شرکت اعلام کرده که میزان دقیق مصرف سوخت و آلایندگی حدود 800 هزار خودرو در اروپا را مخفی کرده است.

    فولکس واگن در ماه سپتامبر اعتراف کرد که در تست های آلایندگی در آمریکا با نصب یک نرم افزار روی خودروها تقلب کرده است.

    الکساندر دوبریندت وزیر حمل و نقل آلمان به روزنامه بیلد گفت: ما در حال اجرای تست های سختگیرانه روی خودروهای دیزلی دیگر خودروسازان از جمله شرکتهای خارجی هستیم.

    دوبریندت افزود: اتحادیه اروپا در حال کار روی تست های آلایندگی سختگیرانه تر برای آینده است که شامل تست جاده و آزمایشگاهی خواهند بود.

    بیلد به نقل از وزیر حمل و نقل آلمان نوشت: بنابراین این تست ها سخت گیرانه تر خواهند بود و بسیار نزدیک تر به شرایط رانندگی عادی در ترافیک جاده ای هستند.
    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط