فونیکسریمکسبهتام

۶۳درصد مصدومان تصادف هفته گذشته قم، موتورسیکلت سواران بودند

عصر خودرو- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: ۶۳ درصد مصدومان تصادف های هفته گذشته این استان مربوط به موتورسیکلت سواران بوده است.

۶۳درصد مصدومان تصادف هفته گذشته قم، موتورسیکلت سواران بودند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا، محمدرضا حسنی افزود: 420 تن در تصادف هفته گذشته این استان مصدوم شدند که 264 تن از آن ها راکبان موتورسیکلت بودند.
    وی به برخی از این حوادث اشاره و بیان کرد: برخورد یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه اتوبوس که عصر پنجشنبه 14 آبان ماه در خیابان امام خمینی(ره) شهر قم به وقوع پیوست، دو تن(سرنشینان موتورسیکلت) مجروح بر جا گذاشت که یکی از مجروحان از ناحیه مچ پا دچار قطع عضو شد.
    به گفته وی، این فرد جهت پیوند احتمالی عضو قطع شده به تهران اعزام شد.
    حسنی بیان کرد: ساعت 22 چهارشنبه 13 آبان ماه جاری، بر اثر برخورد شدید یک دستگاه کامیون و یک دستگاه موتورسیکلت که در ابتدای شهرک پردیسان رخ داد، دو تن(20 و 22 ساله) مجروح شدند.
    وی افزود: این مجروحان به دلیل وارد شدن ضربه شدید به سر، بسیار بدحال بودند که با عملیات احیا به دو مرکز درمانی قم منتقل شدند.
    وی افزود: در حادثه برخورد دو دستگاه خودرو که عصر همان روز به وقوع پیوست، سه تن مجروح شدند که با توجه به وخامت حال آن ها، با سه دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی نکویی قم انتقال یافتند.
    حسنی در ادامه به عملکرد مرکز اورژانس 115 قم اشاره کرد و گفت: از هفت صبح نهم آبان ماه تا هفت صبح شانزدهم آبان ماه جاری، هفت هزار و 455 تماس با این مرکز برقرار که منجر به انجام یک هزار و 183 ماموریت شد.
    وی افزود: این ماموریت ها شامل یک هزار و 42 ماموریت شهری و 141 ماموریت جاده ای بوده است.
    وی با اشاره به وقوع 362 مورد تصادف در طول هفته گذشته در استان قم افزود: 324 مورد از این تصادف ها شهری و 38 مورد جاده ای بوده است و از 420 مصدوم این تصادف ها، 166 مصدوم به صورت سرپایی درمان و 254 مصدوم نیز برای طی مرحله های تکمیلی درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.
    حسنی با اشاره به اینکه 237 مورد از تصادف ها مربوط موتورسیکلت سواران بوده است، اضافه کرد: 232 مورد از این تصادف ها شهری و پنج مورد جاده ای بوده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو