فونیکسریمکسبهتام

طرح ترافیکی اربعین آماده‌ شد

ایجاد مانیتورینگ پلیس در مرز مهران

ممنوعیت تردد کامیون‌های عراقی در جاده‌های ایلام

عصر خودرو- رئیس پلیس‌ راه ناجا گفت: مرکز مانیتورینگ پلیس‌راه در پایانه مرزی مهران راه‌اندازی می‌شود.

ایجاد مانیتورینگ پلیس در مرز مهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو« به نقل از ایسنا ، سرهنگ محمدحسین حمیدی در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی استان ایلام با اشاره به همزمانی اجرای طرح ترافیکی اربعین و طرح زمستانه پلیس‌راه کشور، اظهارکرد: پس از اربعین پارسال، با حضور گروه‌های کارشناسی پلیس‌راه و دیگر سازمان‌های مرتبط مشکلات زیرساخت‌ها و نواقص راه‌های مواصلاتی شناسایی و تلاش برای رفع آن‌ها آغاز شد.

    وی با اشاره به اینکه تلاش سازمان‌ها و نهادهای متولی در دو حوزه کوتاه‌مدت و بلندمدت در حال اجرا است، گفت: در برنامه کوتاه‌مدت طی یک سال اخیر با توجه به حجم زیاد مشکلات ، اقدامات خوبی در حوزه تعریض جاده‌ها و پل‌سازی صورت گرفته است.

    رئیس پلیس‌راه ناجا در ادامه به‌پیش بینی افزایش ترددها در اربعین امسال نسبت به اربعین سال گذشته اشاره کرد و افزود: مهم‌ترین موضوعی که برای جابجایی مسافران در دستور کار قرار گرفت اختصاص اتوبوس‌های بین‌شهری از سایر استان‌ها بود.

    وی گفت: با حجم زیاد سفرها در ایام اربعین و علی‌رغم محدودیت‌های موجود نمی‌توان از تمام ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری برای جابجایی زائران استفاده کنیم.

    حمیدی در ادامه به اختصاص نیروهای کمکی در قالب گروه‌های گشت سواره و پیاده در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی مهران خبر داد و گفت: تعداد قابل‌توجهی نیرو از سایر استان‌ها و استان‌های هم‌جوار و مراکز آموزشی برای این موضوع اختصاص می‌یابد.

    فرمانده پلیس‌راه ناجا افزود: طرح ترافیکی اربعین آماده‌شده است و به‌زودی به رده‌های اجرایی ابلاغ خواهد شد.

    وی در بخش دیگری از سخنانش به بسیج تمام امکانات برای تسهیل سفر زائران در کنگره عظیم اربعین اشاره کرد و گفت: اربعین امسال با شروع طرح زمستان پلیس‌راه همزمان شده است و تلاش داریم این دو طرح را همزمان در سراسر کشور اجرا کنیم.

    حمیدی اختصاص تجهیزات و دوربین‌های سرعت‌سنج را از دیگر اقدامات پلیس‌راه برای اربعین امسال عنوان کرد و گفت: به‌منظور کنترل ترافیک جاده‌ای در اربعین ، مرکز مانیتورینگ پلیس‌راه در پایانه مرزی مهران راه‌اندازی خواهد شد.

    وی همچنین به مشکلات تردد کامیون‌های سوخت‌رسان عراقی در محورهای مواصلاتی استان ایلام اشاره کرد و گفت: در زمان اجرای طرح اربعین ، محدودیت‌های ترافیکی ویژه وسایل نقلیه سنگین اجرا خواهد شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط