فونیکسریمکسبهتام

نایب رئیس خانه صنعت و معدن آذربایجان شرقی:

صنعت قطعه سازی کشور نیازمند سرمایه گذاری و تغییر فناوری است

عصر خودرو- نایب رئیس خانه صنعت و معدن آذربایجان شرقی گفت: صنعت قطعه سازی کشور نیازمند سرمایه گذاری و تغییر فناوری در بخش های مختلف است.

صنعت قطعه سازی کشور نیازمند سرمایه گذاری و تغییر فناوری است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، رضا پاشایی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: تغییر تکنولوژی در این صنعت باعث رقابت با کشورهای بزرگ تولیدکننده قطعات خودرو می شود و وجود رقابت نیز موجب افزایش اشتغال و کارایی خواهد شد.

    وی با بیان اینکه جهان با سرعت زیادی در حال تحول است تصریح کرد: دانش و فناوری روز به روز پیشرفته‌تر می‌شود و صنایع نیز از این پیشرفت ها در تولید کالاهای خود بهره می‌گیرند و حال با وجود مشکلاتی که قطعه‌سازان با آن مواجه هستند و در شرایطی که روزبه‌روز بر مشکلات آنها افزوده می‌شود نمی توان پا به پای توسعه جهانی حرکت کرد.

    نائب رئیس خانه صنعت و معدن آذربایجان شرقی ادامه داد: متاسفانه به علت مشکلات فراوانی که در سر راه این صنعت وجود دارد روز به روز این صنعت در کشور ضعیف و ضعیف تر می شود و  تولید کننده نسبت به تولید قطعات داخلی دلسرد شده و میزان تولید خود را به حداقل می رساند.                             

    وی همچنین گفت: با توجه به تحولات بنیادین ناشی از تغییر دولت ها در صنعت قطعه سازی طی سال های اخیر، سیاست های پیشین تغییر یافته و در اثر آن بسیاری از اهداف تعیین شده از بین رفته و یا به چندین هدف بزرگ و کوچک تبدیل می شوند.

    وی عدم وجود سیاست ثابت و بلند مدت را یکی از مشکلات اساسی در سیاستگذاری کلان کشور در بخش صنعت دانست و خاطر نشان شد: با بیان اینکه مهم تر ازسرمایه گذاری و تغییر تکنولوژی نیازمندیم تا در بحث طراحی چه در بخش خودرو و چه در بخش قطعات و مجموعه ها،  حرکتی جدی صورت پذیرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو