فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل حمل‌ونقل اردبیل:

۳۴۸هزار تردد مسافر در پایانه بیله سوار ثبت‌شده است

عصر خودرو- مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان اردبیل گفت: در پنج‌ماهه نخست سال ۳۴۸ هزار و ۴۰۷ تردد مسافر در پایانه مرزی بیله سوار به ثبت رسیده است.

۳۴۸هزار تردد مسافر در پایانه بیله سوار ثبت‌شده است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، علی رحمتی پیش از ظهر پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از عملیات محوطه‌سازی پایانه مرزی بیله سوار به خبرنگار مهر گفت: تردد ورودی مسافر در این پایانه 179 هزار و 142 نفر و خروجی 169 هزار و 265 نفر است.

    وی با بیان اینکه بیشتر ترددها به‌صورت پیاده انجام می‌شود، تصریح کرد: بیشترین تردد از این پایانه نیز متعلق به اتباع آذری است.

    مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان در خصوص تعداد تردد وسایل نقلیه اضافه کرد: تعداد ورودی اتوبوس هزار و 140 دستگاه و خروجی هزار و 150دستگاه و در سواری ورودی دو هزار و 373 دستگاه و خروجی دو هزار و 506 دستگاه است.

    رحمتی تردد کامیون ورودی را 9 هزار و 856 و خروجی را هفت هزار و 99 دستگاه عنوان و تصریح کرد: در بخش ترانزیت کالا نیز ورودی کالا 87 هزار و 404 تن با دو هزار و 908 دستگاه خودرو است.

    وی عمده کالاهای ترانزیت شده را انواع بنزین، قیر، گندم، آرد، نوشابه، مواد غذایی، روغن نباتی و سنگ‌های ساختمانی برشمرد.

    وی با بیان اینکه در پنج‌ماهه نخست امسال واردات کالا 593 تن و صادرات 22 هزار و 16 تن است، تصریح کرد: به‌منظور بهبود شرایط فعالیت ناوگان ترانزیتی در حال حاضر پارکینگ‌های مناسبی در هشت هکتار احداث می‌شود.

    رحمتی با اشاره به بهره‌برداری از چهار هکتار از این پروژه به اجرای فاز دوم اشاره کرد و افزود: پیش‌بینی‌شده است تا هفته دولت سال آینده فاز دوم این پروژه نیز به بهره‌برداری برسد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو