فونیکسریمکسبهتام

عضو جمعیت طرفداران ایمنی راه ها:

کنترل سرعت تصادفات را کاهش می دهد

عصر خودرو- عضو هیئت مدیره جمعیت طرفداران ایمنی راه ها با تاکید بر اینکه با کنترل سرعت می توان احتمال تصادفات رانندگی را کاهش داد، گفت: رانندگان حمل و نقل عمومی هم باید آموزش لازم را برای کنترل سرعت ببینند.

کنترل سرعت تصادفات را کاهش می دهد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، علی آزاد با تاکید بر اینکه سرعت وسایل نقلیه در جاده ها باید مدیریت شود، گفت: اگر رانندگان با سرعت مجاز در جاده ها حرکت کنند، احتمال تصادفات رانندگی بسیار کاهش می یابد.

    وی با تاکید بر افزایش ایمنی سفر و کاهش تصادفات جاده ای با کنترل سرعت، افزود: باید دوره های آموزشی ویژه رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی هم در نظرگرفته شود تا در این بخش هم رانندگان با سرعت مجاز رانندگی کنند هرچند که نسبت به سال های گذشته آموزش در این بخش افزایش یافته است.

    عضو هیئت مدیره جمعیت طرفداران ایمنی راه ها ادامه داد: بیش از 35 درصد از تصادفات مربوط به عوامل واژگونی خودروها شناسایی شده است که باید با ایجاد فضاهایی برای استراحت رانندگان، این عوامل هم کاهش یابد.

    آزاد با بیان اینکه باید مکان هایی برای ترغیب رانندگان به استراحت در مسیرهای طولانی ایجاد شود، گفت: این مراکز می تواند در کاهش تصادفات به خصوص در بخش حمل و نقل عمومی کمک کند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط