فونیکسریمکسبهتام

تصادف در جاده کهنوج - بندرعباس سه کشته و یک مجروح برجای گذاشت

عصر خودرو- فرمانده انتظامی کهنوج از کشته شدن سه نفر و مجروح شدن یک نفر طی تصادف در جاده کهنوج به بندرعباس خبرداد.

تصادف در جاده کهنوج - بندرعباس سه کشته و یک مجروح برجای گذاشت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ شاهپور بهرامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: متاسفانه بروز تصادف در جاده کهنوج به بندرعباس بین یک دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه کامیون، باز هم موجب جان باختن تعدادی از مسافران شد و جان سه نفر را گرفت.

    وی این جاده را یکی از محورهای حادثه خیز دانست و ادامه داد: متاسفانه در اکثر موارد عدم رعایت قوانین دلیل بروز چنین حوادثی می شود و در این مورد نیز عدم رعایت سرعت مجاز توسط راننده خودرو سمند موجب بروز سانحه شده است.

    وی ادامه داد: در این سانحه همه سرنشینان سواری کشته و راننده کامیون نیز مجروح شد که به بیمارستان کهنوج منتقل شده است.

    سرهنگ بهرامی گفت: هر چند سه عامل خودرو، جاده و خطای انسانی دلیل بروز سانحه در تصادفات رانندگی است اما طبق آمار در اکثر مواردعدم رعایت قوانین رانندگی و اقدامات غیر ضروری مثل صحبت کردن با موبایل، خوردن و آشامیدن و خواب آلودگی موجب بروز تصادف می شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط