فونیکسریمکسبهتام

مذ اکرات آئودی با خودروسازان ایرانی به تفاهماتی منجر شده است

عصر خودرو: مدیر عامل اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان گفت: زمینه های همکاری بسیار زیادی میان ایران و آلمان وجود دارد که خودروسازی، انرژی و حمل و نقل از این زمینه ها محسوب می شود و ظرفیت ها برای آن آماده است.

مذ اکرات آئودی با خودروسازان ایرانی به تفاهماتی منجر شده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از واحد مرکزی خبر، رن هارون در حاشیه نشست تجاری ایالت باواریای آلمان با فعالان اقتصادی ایران افزود: شرکت خودروسازی آئودی ، مذ اکراتی را با خودروسازان ایرانی داشته که به تفاهماتی منجر شده است و این امیدواری وجود دارد که در قدم های بعدی همکاری مشترک را آغاز کنند.
    وی با بیان اینکه هیأت اقتصادی ایالت باواریا شامل بیش از 100 نفر و مشتاق همکاری با ایران است ، اضافه کرد : نخستین کاری که هیأت های تجاری انجام می دهند شناسایی ظرفیت های بازار ایران و اطراف ایران است و پس از آن سرمایه گذاری می کنند که البته مهم این است که طرف ایرانی با شناساندن ظرفیت ها، آلمانی ها را به سرمایه گذاری ترغیب کند.
    رن هارون گفت : در شرایط جدید همکاری با ایرانی ها بنا داریم با راه اندازی کارخانه های مشترک و سپس سرمایه گذاری مستقیم، کالای آلمانی را در ایران تولید و علاوه بر داخل کشور در بازارهای اطراف ایران نیز توزیع کنیم.

     

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط