فونیکسریمکسبهتام

دولت تصمیمی برای واردات خودروهای ۲۵۰۰ سی‌سی به بالا نگرفته است

عصر خودرو- رئیس‌کل گمرک جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه بهمن‌ماه درمورد تعرفه واردات تصمیم گیری می شود، گفت:دولت تصمیمی برای واردات خودروهای ۲۵۰۰ سی‌سی به بالا نگرفته است.

دولت تصمیمی برای واردات خودروهای ۲۵۰۰ سی‌سی به بالا نگرفته است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازخانه ملت ،مسعود کرباسیان با بیان‌اینکه پیشنهادی مبنی برافزایش تعرفه خودروهای وارداتی نداده است،گفت:هیچ نامه ای هم از وزیر صنعت،معدن و تجارت دراین رابطه دریافت نکرده ام.

    معاون‌وزیراقتصاد و دارایی بااشاره به اینکه روزانه مطالب انبوهی درمسائل مختلف مطرح می شود، افزود:دولت تصمیمی برای واردات خودروهای2500 سی سی به بالا نگرفته و دستورالعملی هم دراین رابطه به ما ابلاغ نشده است.

    کاهش طبقات تعرفه‌های گمرکی از 14 به 10 ردیف

    کرباسیان با بیان اینکه تعداد طبقات تعرفه های گمرکی کاهش یافته است،ادامه داد:طبقات تعرفه‌های گمرکی از 14 به 10 ردیف کاهش یافته است.

    وی اظهارداشت:تعرفه‌های گمرکی درسال جاری ثابت بوده و طبق قانون،بهمن‌ماه درمورد تعرفه واردات تصمیم گیری می شود.

    رئیس‌کل گمرک جمهوری اسلامی ایران درپایان تصریح کرد:دررابطه با تسهیل واردات برای جلوگیری از ورود کالای قاچاق اقدامات موثر و مفیدی صورت گرفته است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط