فونیکسریمکسبهتام

یورِش کامارو های نسل شش به شهر گُناه

عصر خودرو: سِماشو ۲۰۱۵ که از ۱۲ آبان ماه در لاس‌وگاس آغاز بکار می کند، فرصتی است برای شورولت تا تنوع امکان سفارشی‌سازی نسل جدید کامارو را به نمایش بگذارد. و به همین منظور، سه نسخه خاص از کامارو ۲۰۱۶ برای این دورِ همیِ بزرگ تیونر ها آماده کرده است.

یورِش کامارو های نسل شش به شهر گُناه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۶:۰۰
  • Camaro SS Black Accent
  • Red Line Series
  • Camaro SS Black Accent
  • Camaro SS Convertible Red Accent
  • یورِش کامارو های نسل شش به شهر گُناه
  • Red Line Series
  • Red Line Series

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، نسخه اول، Red Line Series یا به زبان خودمان، سری خط قرمز است که البته فعلا به عنوان یک نسخه مفهومی و تک‌ساخت معرفی شده و با یک رنگ بدنه نقره ای متالیک مخصوص، دارای سقف سیاه ذغالی و جزئیات گرافیکی سرخ رنگ بر روی بدنه است. ترمز های قدرتمند تر، ارتفاع سواری کمتر، قاب دودی چراغ های عقب و یک سری جزئیات سفارشی کابین همچون پادری ها و کفی های مخصوص نیز از دیگر مشخصه های سری خط قرمز کامارو های 2016 هستند. شورولت هنوز اطلاعات عملکردی از این مفهومی تک‌ساخت منتشر نکرده اما با توجه به اینکه برپایه کامارو SS توسعه نیافته، یا از موتور 2.0 لیتری توربو 275 اسبی شورولت نیرو می گیرد، یا V6 3.0 لیتری 335 اسبی آن که توان تولید حداکثر گشتاوری برابر با 385 نیوتن‌متر را دارد.

دو نسخه دیگر اما برپایه کامارو V8 یا همان SS توسعه یافته اند و هر دو سوار بر ست چرخ های 20 اینچی 5 پره مخصوص هستند؛ یکی کامارو SS کانورتیبل نقره ای رنگ است با پسوند Red Accent، جزئیات سرخ رنگ بدنه، پوشش چرم سرخ و سیاه کابین، طرح تهاجمی تر شبکه هواکش سپر جلو و درپوش سرخ رنگ موتور، و دیگری، یک کامارو SS کوپه سُرخ رنگ است با پسوند Black Accent که کیت زیر بدنه آئرودینامیکی به رنگ سیاه دارد و دو ردیف نوار سیاه رنگ از نوک پوزه تا انتهای درب صندوق بارش کشیده شده است.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط