فونیکسریمکسبهتام

قفلی که هیچ‌گاه باز نشد

پارکینگ طبقاتی در ساری احداث می شود

عصر خودرو-شهردار ساری از ساخت پارکینگ بزرگ طبقاتی در جنب شهرداری منطقه ۲ با ظرفیت ۲۵۰ خودرو خبر داد.

پارکینگ طبقاتی در ساری احداث می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، مهدی عبوری  افزود: به‌زودی کار ساخت و بهره‌برداری این پارکینگ بزرگ انجام خواهد شد.

    وی با اشاره به اینکه همچنین 25 میلیارد تومان در سفر رئیس‌جمهوری به کارخانه زباله‌سوز ساری اختصاص داده شد گفت: منتظر وصول این اعتبار هستیم تا این طرح به سرانجام برسد.

    این مقام مسئول از ساخت فاز دوم پارک ملل خبر داد و تصریح کرد: 260 میلیون تومان اعتبار برای درخت‌کاری این منطقه  برآورد شده است و برای سه کیلومتر قسمت غربی آن مناقصه انجام می‌شود.

    شهردار ساری با اشاره به طرح کنترل ترافیک شهر ساری گفت: همه استان‌ها طرح جامع ترافیک را اجرا کرده‌اند و ما آخرین استانی بوده‌ایم که اجرای طرح را اقدام کرده‌ایم.

    عبوری با اشاره به طرح مدیریت پسماند بابیان اینکه در این بخش کار فرهنگی صورت نگرفته است، اظهار داشت: باید در بین مردم فرهنگ‌سازی صورت گیرد.

    وی از تعیین پیمانکار بیمارستان مهر ساری خبر داد و گفت: این طرح تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید و به بیماران کلیوی خدمات تخصصی ارائه خواهد داد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط