فونیکسریمکسبهتام

تصادفات با نظارت و فرهنگ سازی هم به صفر نمی‌رسد

عصر خودرو- معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه زمینه گزارش تخلفات رانندگی را در اتوبوس‌ها فراهم کردیم، گفت: با نظارت و اعمال قانون و فرهنگ سازی هم تصادفات به صفر نمی رسد.

تصادفات با نظارت و فرهنگ سازی هم به صفر نمی‌رسد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ عین اله جهانی در خصوص تصادفات در بخش حمل و نقل عمومی، گفت: حمل و نقل عمومی به دلیل تردد بیشتر، تعداد تصادفات بیشتری هم دارد و مانند خودروهای شخصی نیست که در طول روز ممکن است یک بار هم تردد نداشته باشد.

    وی با بیان اینکه حمل ونقل عمومی به دلیل اینکه پیوسته در راه هستند، طبیعی است که آمار تصادفات بالایی هم داشته باشد، افزود: بنابراین تعداد تصادفات این خودروها نسبت به خودورهای شخصی بالا است اما انتظار می رود که ناوگان حمل و نقل عمومی الگویی برای سایر رانندگان باشند.

    معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور با اشاره به اینکه در تلاشیم که ناوگان حمل و نقل عمومی را به حداقل حوادث برسانیم، اظهار داشت: وقتی ما در داخل اتوبوس برای مردم زمینه را فراهم می کنیم که تخلفات را گزارش بدهند، در حال تلاشیم که این ناوگان را به ایمنی بیشتر برسانیم.

    جهانی در خصوص اینکه شدت تصادفات در بخش حمل و نقل عمومی بالا است، گفت: در جریان تصادفات، در یک اتوبوس چندین برابر تلفات داریم و این کشته شدن چندین نفر در جریان یک تصادف، بازخورد خبری بیشتری هم دارد ضمن آنکه با نظارت و اعمال قانون و فرهنگ سازی هم تصادفات به صفر نمی رسد.

    معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور با تاکید بر اینکته به دنبال کاهش تصادفات هستیم و تاکنون هم در این مسیر موفق بودیم، افزود: در سال های اخیر تعداد کشته های تصادفات را از 28 هزار کشته به 16 هزار نفر رساندیم و در تلاشیم که این سیر نزولی ادامه پیدا کند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط