فونیکسریمکسبهتام

فرمانده پلیس‌راه استان زنجان اعلام کرد:

بارش برف در محورهای کوهستانی زنجان

عصر خودرو- فرمانده پلیس‌راه استان زنجان با اشاره به بارش برف در گردنه های استان بویژه گردنه خانچایی در محور زنجان-طارم، گفت: رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند از زنجیر چرخ استفاده کنند.

بارش برف در محورهای کوهستانی زنجان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ علی‌اصغر شیرمحمدی با بیان اینکه رانندگان در صورت امکان از تردد غیرضروری در گردنه‌ها خودداری کنند افزود: بارش برف در گردنه های استان از شب گذشته آغاز شد و در این وضعیت تردد به سختی صورت می‌گیرد.

    وی ادامه داد: شاهد بارش برف از عصر دیروز (شنبه) در گردنه خان‌چایی و محور تهم به چورزق هستیم که عوامل راهداری بلافاصله وارد عمل شده و اقدام به نمک‌پاشی مسیر کردند.

    فرمانده پلیس‌راه استان زنجان  گفت: رانندگی در این شرایط جوی سخت است و نیاز به دقت و صبر بیشتر دارد، درخواست ما این است که در این وضعیت رانندگان آرامش خود را حفظ کرده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

    رئیس پلیس‌راه استان زنجان گفت: با توجه به سرد بودن هوا، رانندگان حتما خودرو خود را به سیستم گرمایشی مجهز کنند.

    سرهنگ شیرمحمدی افزود: رانندگان  خودرو را قبل از عزیمت به سفر مورد معاینه قرار داده و از سالم کار کردن بخاری اطمینان حاصل کنند . با توجه به بارش برف و لغزندگی جاده ها، رانندگان حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

    سرهنگ شیر محمدی افزود: به هنگام لغزندگی سطح جاده رانندگان تعادل لازم را برای هدایت خودرو ندارند، ولی وجود زنجیر چرخ در کاهش تصادفات بسیار موثر است.

    رئیس پلیس‌راه استان زنجان افزود: از رانندگان تقاضا می شود حتما از سرعت مطمئنه برای رانندگی استفاده کنند و از عجله برای زود رسیدن خودداری کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو