فونیکسریمکسبهتام

فولکس واگن تولید بنتلی و بوگاتی را کاهش می دهد

عصر خودرو- مدیرعامل جدید گروه خودروسازی فولکس واگن برنامه جدیدی را برای هدایت این شرکت به سمت خروج از بحران ارائه کرد.

فولکس واگن تولید بنتلی و بوگاتی را کاهش می دهد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»  به نقل از لفتلین نیوز برنامه ماتیاس مولر مدیرعامل جدید گروه خودروسازی فولکس واگن شامل بدست آوردن مجدد اعتماد مشتریان، کشف جزئیات رسوایی تقلب در استانداردهای آلایندگی و سازماندهی مجدد ساختار شرکت است. این استراتژی همچنین یک سری بندهای جالب دیگر نیز دارد.

    گروه فولکس واگن در حال حاضر شامل طیف وسیعی از برندها از اشکودا گرفته تا برندهای لوکسی همچون بنتلی، لامبورگینی و بوگاتی است اما تعداد مدلهای قابل عرضه تحت این برندها در سالهای پیش رو به شکل قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

    با توجه به کاهش نقدینگی فولکس واگن که تنها در سه ماهه سوم امسال ضرر سه میلیارد و 800 میلیون دلاری را به ثبت رسانده، این خودروساز آلمانی به طور ضمنی اعلام کرده که تولید یک سری مدلهای کم هزینه را در دستور کار قرار خواهد داد.

    مولر افزود: ما در حال بازبینی جزئیات بیش از 300 مدل خودرو تولیدی خود هستیم تا ببینیم کدام یک به بودجه مان بیشتر می خورد.

    اگرچه مدیرعامل فولکس واگن به برند خاصی اشاره نکرده اما به نظر می رسد خودروهای لامبورگینی و بوگاتی بیشتر از سایرین تحت تاثیر این استراتژی قرار خواهند گرفت.

    مدیرعامل فولکس همچنین اعلام کرد که استراتژی کنونی این شرکت برای سال 2018 به استراتژی سال 2025 تبدیل خواهد شد. در شرایطی که استراتژی سال 2018 بیشتر روی فروش بیشتر متمرکز بود استراتژی 2025 عمدتا روی سودآوری متمرکز خواهد بود.

    جزئیات بیشتر این استراتژی در اواسط سال 2016 ارائه خواهد شد.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم