فونیکسریمکسبهتام

تیگو ۵ قیمت خورد؛ مدل فول اتوماتیک ۹۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

عصر خودرو: لحظاتی پیش قیمت جدیدترین محصول مدیران خودرو که چندی پیش از سوی این شرکت معرفی شده بود، اعلام شد.

تیگو ۵ قیمت خورد؛ مدل فول اتوماتیک ۹۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، بنابر اعلام مدیران خودرو، مدل Excellent این خودرو با قیمت  92 میلیون و 700 هزار تومان عرضه می شود. قیمت دیگر مدل های این محصول عبارت است از مدل MT با قیمت 77 میلیون و 700 هزار تومان، مدل Comfortable با قیمت 84 میلیون و 700 هزار تومان و مدل Luxury با قیمت 88 میلیون و 700 هزار تومان.

    تیگو 5 یک شاسی‌بلند لوکس و حاصل کار تیم طراحی بین‌المللی است و در سال 2014 رونمایی شده است.

    تیگو5 با وزن خالص حدود 1.5 تن به پیشرانه 2 لیتری مجهز شده است که حداکثر توانش در دور موتور 5750 به 139 اسب‌بخار می‌رسد و حداکثر گشتاور آن نیز بین دور موتور 4300 تا 4500 به 182 نیوتون‌متر می‌رسد. ظرفیت باک تیگو5 ، 55 لیتر است که با توجه به مصرف سوخت زیر 9 لیتر در 100 کیلومتر آن را به خودرویی مناسب برای سفر های طولانی تبدیل می‌کند.پیشرانه‌4 سیلندر تیگو5 با ضریب تراکم 10به1 حساسیت زیادی روی بنزین ندارد و نگرانی از اینکه حتما باید از بنزین با کیفیت ، اکتان و مکمل برای جلوگیری از آسیب‌رسیدن به موتور استفاده کرد نیز تا حد زیادی با این ضریب تراکم برطرف می‌شود.

    تیگو5 از سوی مدیران‌خودرو در 4 تیپ و مجهز به دو نوع گیربکس 5 سرعته دستی یا اتوماتیکCVT به بازار ایران عرضه خواهد شد. مدل مجهز به گیربکس دستی تنها یک تیپ‌ دارد و مدل اتوماتیک در سه تیپ Comfortable ، Luxury و Excellent به بازار عرضه خواهد شد. وزن این خودرو در مدل مجهز به گیربکس دستی 1495 کیلوگرم است و در مدل CVT به 1537 کیلوگرم می‌رسد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو