فونیکسریمکسبهتام

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری (۱۲)

دلیل قانع کننده برای واردات آمبولانس وجود ندارد

عصر خودرو: عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: درست است که نمایندگان مجلس همواره به خودرو سازهای داخلی خود انتقاد دارند و معتقدند که خودروسازان محصولاتی تولید می کنند که با تکنولوژی روز دنیا مطابقت ندارد و تلاش کمتری برای ارتقاء کیفیت خود نمی کنند اما این موضوعات دلیل قابل قبولی نیست که سایر دستگاه ها و وزارت خانه ها اقدام به واردات کنند.

دلیل قانع کننده برای واردات آمبولانس وجود ندارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، اله وردی دهقانی در گفت وگو با خبرنگار ما درباره واردات آمبولانس از سوی وزارت بهداشت به بحث جداسازی وزارت بازرگانی و صنعت اشاره کرد و افزود: یکی از همان سیاست هایی است که می ترسیم با جداسازی وزارت خانه بازرگانی و صنعت اتفاق بیافتد این است که هر سازمان و دستگاهی اقدام به تصمیماتی کند که به تولید داخل ضربه زند نمونه آن واردات آمبولانس از سوی وزارت بهداشت است که  با وجود اینکه ما توان تولید آمبولانس های داخلی را داریم  وزیر بهداشت برای  خودش تصمیم و سیاست گذاری جدیدی را اتخاذ کرده است. 
    نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: درست است که نمایندگان مجلس همواره  به خودرو سازهای داخلی خود انتقاد دارندو معتقدند که خودروسازان محصولاتی تولید می کنند که با تکنولوژی روز دنیا مطابقت ندارد و تلاش کمتری برای ارتقاء کیفیت خود نمی کنند اما این موضوعات  دلیل قابل قبولی نیست که  سایر دستگاه ها و وزارت خانه ها اقدام به واردات کنند.
    وی با بیان اینکه برای پیشرفت صنعت خودرو، باید به فکر مشارکت با شرکتهای پیشرفته بین المللی بود، تصریح :باید شرایط را برای صنعت خودرو کشور به گونه ای فراهم کنیم که بتواند با تولید خودرو های با کیفیت و با تکنولوژی روز دنیا  نه تنها رضایت مصرف کنندگان داخلی جلب خواهد شد بلکه می توان شاهد تصاحب بازارهای منطقه برای صادرات باشیم.
    دهقانی در پایان نیز با اشاره به اینکه مشکل فعلی صنعت خودروسازی کشور مشکلات مدیریتی و برنامه ریزی است تصریح کرد: مدیران عامل تغییر می کنند  اما همان تفکرات سنتی بر شرکت های خودروساز حاکم است و این خود دلیل بر ارتقاء نیافتن کیفیت برخی خود رو ها است اما با این وجود چاره کار واردات نیست بلکه تلاش برای ارتقاء کیفی تولیدات داخلی است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو