فونیکسریمکسبهتام

نائب کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

با وجود تولیدگنندگان با کیفیت داخلی واردات آمبولانس اشتباه بود

عصر خودرو: نائب کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت:شایسته تر بود وزارت بهداشت به جای واردات آمبولانس با همکاری مشترک یا جوینت ونچرشدن با کشورهای صاحب تکنولوژی و دانش روز دنیا اقدام به واردات تکنولوژی روز این خودرو ها می کرد.

با وجود تولیدگنندگان با کیفیت داخلی واردات آمبولانس اشتباه بود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵:۰۰

    عبدالرحمان رستمیان در گفت و گو با پایگاه خبری «عصر خودرو» درباره اقدام وزارت بهداشت در راستای  واردات آمبولانس به کشور افزود: 60 درصد آمبولانس های کشور فرسوده بود و به همین خاطر قانونی  در مجلس به تصویب رسید مبنی براینکه عوارض واردات خودروهای سواری به میزان 5 درصد قیمت فوق افزایش یابد  ودرآمد حاصله پس از واریز به حساب خزانه داری کل کشور تا سقف هزار و 500 میلیارد ریال به منظور تامین آمبولانس مورد نیاز اورژانس کشور در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گیرد و واردات این خودروها نیز براساس نیاز وارد شده است.

    وی در ادامه با تاکید براینکه وزارت بهداشت باید با آینده نگری  تصمیم می گرفت تصریح کرد:با توجه به اینکه بعضا بیماران هستند که حرکات سنگین و تکان های زیاد آسیب های جدی تری به بیمار وارد می کند از جمله بیماران خونریزی مغزی اما وزارت بهداشت می توانست با آینده نگری تصمیم درست تری بگیرد و به جای واردات آمبولانس با  همکاری مشترک یا جوینت ونچرشدن با  کشورهای صاحب تکنولوژی و دانش روز دنیا اقدام به  واردات تکنولوژی روز این خودروها می کرد و درآینده نه چندان دور خود تولید کننده آمبولانس های با کیفیت و روز دنیا می شدیم .

    عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: درست است که در کشور آمبولانس تولید می شود اما بعضاکیفیت آنها قابل قبول نیست اما  وزارت بهداشت می تواند با همکاری کشورهای صاحب تکنولوژی به کمک تولید کنندگان داخلی بیاید تا  آنان با  به روز کردن تکنولوژی خود کیفیت محصولات خود راافزایش دهند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو