فونیکسریمکسبهتام

برخورد خودرو سواری عبوری از جاده زنجان - بیجار، عابر را به کام مرگ فرستاد

عصر خودرو- یک دستگاه خودرو سواری پراید عبوری از جاده ارتباطی زنجان - بیجار عابر پیاده را به شدت مصدوم و به کام مرگ فرستاد.

برخورد خودرو سواری عبوری از جاده زنجان - بیجار، عابر را به کام مرگ فرستاد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: این حادثه جمعه شب در کیلومتر یک مسیر ارتباطی زنجان - بیجار اتفاق افتاد و عابر پیاده به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.
    سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بی احتیاطی و عدم توجه راننده به نقطه مقابل این سانحه تلخ رانندگی را بوجود آورد.
    وی اظهار داشت: همچنین حوالی ساعت هشت جمعه شب راننده یک دستگاه خودرو پیکان به دلیل عدم توجه به جلو با قسمت عقب یک دستگاه کامیون به شدت برخورد و به همراه یکی از سرنشینان مصدوم و به منظور مداوا و درمان روانه بیمارستان امدادی ابهر می شود.
    شیرمحمدی افزود: این حادثه نیز در کیلومتر 100 مسیر ارتباطی زنجان - قزوین و در انتهای حوزه استحفاظی شهرستان خرمدره رخ داده بود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط