فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل ستاد معاینه فنی تهران:

۱۴ مرکز معاینه فنی پایتخت صد در صد استاندارد هستند

عصر خودرو- مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران از اعلام آمادگی کامل ۱۴ مرکز معاینه فنی پایتخت جهت مشارکت در افزایش ایمنی تردد و کاهش آلودگی هوای شهر خبر داد.

۱۴ مرکز معاینه فنی پایتخت صد در صد استاندارد هستند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، ولی آذروش افزود: با وجود برخی اظهار نظرها مبنی بر آماده نبودن زیرساخت‌های معاینه فنی و عدم اطمینان به استاندارد بودن ساز و کار معاینه فنی، با اطمینان کامل اعلام می کنیم، زیرساخت‌های معاینه فنی به طور تمام و کمال آماده‌اند و تأکید می‌کنیم، ساز و کار مراکز معاینه فنی با حداکثر استاندارد‌های کیفی از آمادگی صد در صدی برخوردار هستند.

    وی با تأکید بر مصوبه دهم دی 93 هیأت وزیران و مصوبه اخیر شورای اسلامی شهر تهران، اعلام کرد: در اجرای مصوبات مذکور، ستاد معاینه فنی تهران از آمادگی کامل نرم افزاری به منظور اتصال به دیتا بانک پلیس راهور برخوردار است.

    مدیرعامل ستاد معاینه فنی تهران با اشاره به این که طبق قانون و مطابق مصوبات دولت، جایگاه هر یک از ارگان ‌ها و سازمان ‌ها در بحث صدور مجوزهای مربوطه و اقدامات نظارتی کاملاً مشخص است، اظهار کرد: تمامی مجموعه‌های مربوطه، مکلف به اجرای قانون هستند و در خصوص مسئولیت خود در قبال جان مردم باید پاسخگو باشد.

    آذروش با بیان این که اظهاراتی همچون عدم اطمینان به کار مراکز معاینه فنی یا بی اطلاعی برخی مسئولان نسبت به قانون، رافع مسئولیت هیچ کدام از دستگاه‌های دست اندرکار نخواهد بود، تصریح کرد: در حال حاضر مراکز معاینه فنی مجهز به دوربین‌ ثبت پلاک (پلاک خوان) هستند و از سال 87، نسبت به ایجاد سامانه یکپارچه معاینه فنی نیز در این مراکز اقدام شده است.

    وی با تأکید بر این که تمام تلاش خود را در جهت حفظ و ارتقای کیفیت خدمات معاینه فنی انجام داده ‌ایم و در سال جاری، بخش عمده‌ ای از امکانات و تجهیزات مراکز معاینه فنی را برای بهبود شرایط کیفی و افزایش دقت آزمون‌ های مربوطه کاملاً نوسازی کرده ایم، اضافه کرد: معاینه فنی، الگوبرداری موفقی از تجربه کشورهای پیشرفته جهان در بحث کاهش آلودگی هواست.

    براساس گزارش سایت شهرداری تهران، مدیرعامل ستاد معاینه فنی تهران در پایان با اعلام این که 6 خط معاینه فنی مرکز بیهقی در سال 79 با گذشت 15 سال، امروز به 600 خط معاینه فنی در 14 مرکز افزایش یافته، خاطرنشان کرد: خدمات معاینه فنی به عنوان خدمتی ارزشمند، می تواند در جهت ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان از طریق افزایش ایمنی تردد و کاهش آلودگی هوای شهر، بسیار اثرگذار باشد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو