فونیکسریمکسبهتام

سرپرست مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا:

محدودیت ترافیکی در جاده‌های شمالی کشور نداریم

چالوس و هراز باز است

عصر خودرو- سرپرست مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: هیچ محدودیت ترافیکی خاصی با توجه به بارش‌های صورت گرفته در کشور وجود ندارد.

محدودیت ترافیکی در جاده‌های شمالی کشور نداریم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص اعمال محدودیت‌های ترافیکی در پایان هفته اظهارداشت: محدودیت‌هایی که برای محوررهایی هراز و چالوس اعمال می‌شود مربوط به بارندگی‌ نیست و محدودیت‌هایی است که در پایان هر هفته اعمال می‌شود.

    رحمانی با بیان اینکه جاده چالوس و هراز باز هستند و مشکلی برای تردد وجود ندارد، خاطرنشان کرد: ماموران پلیس راهور در تمامی محورها حضور دارند و مشغول انجام وظیفه هستند.

    وی افزود: اقدامات لازم با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته در خصوص بارش‌های باران برای بیشتر نقاط کشور با راهداری و دیگر مسئولان انجام شده است.

    سرپرست مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام هشدارهای پلیس برای رانندگی در جاده‌های کشور تصریح کرد: بارندگی در استان‌های شمالی و شمال‌غربی و بخصوص استان‌های اصفهان، مرکزی و فارس شدت داشته است و رانندگان نکات ایمنی برای رانندگی را رعایت، از سالم بودن لاستیک، سیستم فنی و همچنین سیستم ترمز خودروی خود اطمینان داشته باشند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط