فونیکسریمکسبهتام

آغاز فروش آنلاین محصولات رنو با تخفیف ویژه خرید اینترنتی

عصر خودرو: جهت رفاه حال خریداران محصولات رنو، امکان فروش آنلاین و اینترنتی محصولات شرکت نگین خودرو فراهم شد.

آغاز فروش آنلاین محصولات رنو با تخفیف ویژه خرید اینترنتی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران اعلام کرد این شرکت در راستای طرح تکریم مشتریان، استفاده از مزایای فروش اینترنتی، کاهش قابل توجه فرآیندهای زمان‌بر فروش و افزایش سرعت در خرید و همچنین دسترسی آسان متقاضیان به سیر مراحل خرید خودرو، اقدام به فروش اینترنتی محصولات این برند اصیل و اروپایی کرده است .

    شکوهی، مدیر بازاریابی نگین خودرو گفت:"شرکت نگین خودرو از ابتدای سال 1394 آماده‌سازی و طراحی زیرساخت‌های این طرح را آغاز کرد و همزمان با شروع فروش ویژه کولئوس، سایر محصولات خود را نیز وارد سیستم فروش اینترنتی کرد تا خدمت جدیدی را به علاقه‌مندان این برند اصیل اروپایی ارائه کند."

    مدیر بازاریابی شرکت نگین خودرو تصریح کرد:"یک درصد تخفیف ویژه خرید اینترنتی، انجام به‌موقع فرآیندهای ثبت‌نام، تغییر رنگ و مدل خودرو از جمله مزایای خاص این سیستم است که از ابتدای آبان ماه 1394 مورد بهره‌برداری قرار گرفته است."

    شکوهی افزود:"در این نوع فروش، جهت افزایش اطمینان خاطر خریداران پیش‌بینی‌شده است تا بلافاصله بعد از ثبت قرارداد در سامانه اینترنتی شرکت، کارشناسان فروش شرکت با متقاضی تماس بگیرند و فرایند نهایی خرید را تکمیل کنند. فرآیند فروش اینترنتی از روز جاری (6 آبان ماه) باز است و متقاضیان امکان ثبت‌نام از این طریق را دارند"

    همچنین نزدیک‌ترین شعبه و یا نمایندگی نگین خودرو به محل سکونت متقاضی نیز مسئول پاسخگویی و انجام فرایند تحویل خودرو و مدارک به مشتریان خواهد بود.

    به دنبال اعلام قیمت‌ها با تخفیف ویژه خرید اینترنتی، از روز چهارشنبه (6 آبان ماه) فعالیت رسمی بخش خرید آنلاین آغاز شده است و طی مدت راه‌اندازی آزمایشی نیز با استقبال گسترده علاقه‌مندان RENAULT مواجه شد.

    سفران در دو تیپ، فلوئنس در سه تیپ، اسکالا در چهار تیپ، سیمبل در دو تیپ، داستر در سه تیپ و کولئوس محصولاتی هستند که به‌صورت اینترنتی و با تخفیف ویژه، امکان خرید اینترنتی آن‌ها برای متقاضیان فراهم شده است.

    به گفته شکوهی خریداران می‌توانند همه‌روزه با مراجعه به صفحه فروش سایت رسمی شرکت نگین خودرو به آدرسneginkhodro.com نسبت به خرید خودرو به‌صورت اینترنتی اقدام کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو