فونیکسریمکسبهتام

تمهیدات اتوبوسرانی تهران برای شهرآورد بزرگ فوتبال پایتخت

عصر خودرو- در پی برگزاری شهرآورد فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس استقلال که در روز جمعه (هشتم آبان) در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران انجام خواهد شد، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران جهت رفاه حال تماشاگران با اختصاص ۶۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس به جابه‌جایی تماشاگران از مبدا ورزشگاه مذکور به مقاصد مختلف تهران اقدام خواهد کرد.

تمهیدات اتوبوسرانی تهران برای شهرآورد بزرگ فوتبال پایتخت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا،  محل استقرار اتوبوس‌های شرکت واحد به شرح زیر است:

    1- اتوبوس‌هایی که در ضلع شرقی ورزشگاه مستقر می‌باشد مسیر بزرگراه حکیم سیدخندان بزرگراه رسالت به سمت شرق تهران را پوشش خواهند داد.

    2- اتوبوس‌هایی که در ضلع غربی ورزشگاه مستقر می‌شوند مسافران عازم به جاده مخصوص میدان فتح و سه راه آذری را جابه‌جا خواهند کرد.

    3- اتوبوس‌های مستقر در پارکینگ 19 و 20 ورزشگاه آزادی به مسافرانی که قصد عزیمت به میدان‌های میدان آزادی میدان انقلاب میدان خراسان و پایانه خاوران را دارند سرویس‌دهی خواهند کرد.

    شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در ادامه خبر ضمن تشکر از تماشاگران فهیم فوتبال خواسته تا با توجه به اینکه بهترین اتوبوس‌های موجود را جهت جا به جایی و تکریم مسافران در نظر گرفته است، با استفاده بهینه و دقت در نگهداری اتوبوس‌های اعزامی، به ارائه خدمات بهتر اتوبوسرانی کمک کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط