فونیکسریمکسبهتام

بی‌اعتنایی صنعت خودروی آلمان به رسوایی فولکس

عصر خودرو- اقتصاددان مرکز تحقیقاتی آیفو اعلام کرد صنعت خودروی آلمان تحت تاثیر رسوایی تقلب شرکت فولکس‌واگن قرار نگرفته است و شرکت‌های فعال در این بخش برنامه‌های تولید خود را افزایش داده‌اند.

بی‌اعتنایی صنعت خودروی آلمان به رسوایی فولکس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از دنیای اقتصاد، کلاوس ولرب، اقتصاددان مرکز تحقیقاتی آیفو، به خبرگزاری رویتز گفت:«به نظر می‌رسد صنعت خودروی آلمان تحت تاثیر رسوایی فولکس‌واگن قرار نگرفته است و انتظارات و ارزیابی از شرایط موجود در این بخش بهبود یافته است.» ولرب همچنین گفت اقتصاد آلمان نشان داده است که«بسیار انعطاف‌پذیر» است. ماه گذشته مشخص شد شرکت فولکس‌واگن برای گذراندن تست استاندارد گازهای آلاینده دست به تقلب زده است و نرم‌افزاری را روی خودروهای دیزلی خود نصب کرده است که میزان انتشار گازهای آلاینده را کمتر از آنچه واقعا هست، نشان می‌دهد. از سوی دیگر، یک مقام آلمانی در آستانه سفر آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان به پکن گفت رسوایی شرکت فولکس‌واگن به اعتمادی که نسبت به دیگر شرکت‌های آلمانی فعال در چین وجود دارد، لطمه نمی‌زند.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم