فونیکسریمکسبهتام

«اختصاصی عصرخودرو»

رنو از یک مفهومی جدید رونمایی کرد

عصر خودرو: شرکت خودروسازی رنو در یک مراسم خصوصی در حومه پاریس از یک مدل مفهومی جدید موسوم به کوپه Corbusier رونمایی کرد.

رنو از یک مفهومی جدید رونمایی کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵:۰۰

به گزارش عصرخودرو، این خودرو کوپه دو درب به احترام Corbusier معمار فقید فرانسوی نامگذاری شده است.

طراحی این خودرو به هیچ یک از مدلهای قبلی رنو شباهت ندارد و در واقع امضای رنو در آن مشاهده نمی‌شود.
کاپوت طولانی این خودرو از پهلو به شدت خودنمایی می‌کند. قسمت جلوی خودرو به یک چراغهای ال ای دی باریک، جلوپنجره مشبک بزرگ و یک آرم فلزی برجسته مزین شده است.

رنو می‌گوید، این مدل مفهومی یک خودروی لوکس با فضای کافی برای دو سرنشین است. سقف خودرو از چند پنل شیشه ای متصل به تیرهای فلزی ساخته شده است. همان طرحی که در ساختمانها و خانه های طراحی شده توسط کوربوسیه نیز دیده می‌شود.
جزئیات فنی این خودرو و اینکه آیا کارایی دارد یا خیر هنوز اعلام نشده است. ابعاد این کوپه مفهومی نشان میدهد که براساس خودروهای کنونی حاضر در خانواده رنو ساخته نشده است.

رنو تاکید دارد که این کانسپت صرفا یکی از طرحهای مفهومی این شرکت است که به مناسبت پنجاهمین سالگرد درگشتCorbusier  ارائه شده است. این کوپه به عنوان یک مدل جدید به خط تولید رنو اضافه نخواهد شد و پیش درآمدی بر مسیر طراحیهای آتی این شرکت نیست.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم