فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران

تخلفات صدور برگه معاینه فنی خودرو در تهران نزدیک به صفر است

عصر خودرو- مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران گفت: تخلفات صدور برگه معاینه فنی خودرو در تهران،‌ در حداقل ممکن بوده و نزدیک به صفر است.

تخلفات صدور برگه معاینه فنی خودرو در تهران نزدیک به صفر است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، ولی آذروش  درباره بروز تخلف در صدور برگه معاینه فنی خودروها‌،‌ اظهار داشت: تمام مراکز 14 گانه‌ موجود در سطح شهر تهران مکانیزه و اتوماتیک هستند و خوشبختانه امکان تخلف حداقل ممکن و نزدیک به صفر است.

    وی با بیان اینکه علت این امر وجود دوربین‌های پلاک‌خوان و نظارت تصویری در همه نقاط شهر تهران است، ادامه داد: شماره خودرویی که وارد مرکز معاینه فنی می‌شود ثبت و مسیر آزمون توسط دوربین‌های نظارت تصویری طی می‌شود. اگر خودرو در ترمز، ظاهر،‌ لاستیک و هر بخش دیگری مشکل داشته باشد ثبت شده و به صورت آنلاین کنترل می‌شود بنابراین امکان تخلف در مراکز 14 گانه حداقل ممکن و در حد صفر است.

    مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران تصریح کرد: مراکز معاینه فنی خودرو خارج از تهران بعضا مشکلات عدیده‌ای دارند و دغدغه اصلی ما نیز همین است و برای به حداقل رساندن این دغدغده با توجه به اینکه هدف مشترک پلیس و همه ما ارتقای سطح سلامتی و ایمنی شهروندان است اخیرا ایجاد سامانه‌ای در دولت به تصویب رسیده تا ارتباط بین کارهای عملیاتی و اجرایی سامانه ملی با دیتای اطلاعاتی مراکز معاینه فنی و پلیس برقرار شود.

    وی با بیان اینکه اگر خودرویی بدون مراجعه به هر مرکز معاینه فنی برچسب اخذ کند توسط پلیس اعمال قانون می‌شود،‌ گفت: علاوه بر این، شورای شهر تهران لایحه نحوه نظارت و ساز و کار اجرایی و برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی را مصوب کرد که در آن چارچوب و سیاستگذاری کاملا مشخص و مدون شده است و خودروهای فاقد معانیه فنی اعمال قانون خواهند شد.

    آذروش خاطرنشان کرد: این مسیر قطعا دغدغه‌ و مشکلاتی که بعضا در مراکز معاینه فنی خارج از تهران بوده و شاید بدون حضور خودرو معاینه فنی صادر می‌شده را به حداقل می‌رساند و پلیس می‌تواند در همه نقاط کشور برگه معاینه فنی خودرو را بررسی و از معتبر بودن یا نبودن آن اطمینان حاصل کند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو