فونیکسریمکسبهتام

تحویل سری جدید محصولات ایران خودرو دیزل به کشور عراق و انعقاد قرارداد جدید صادراتی

عصر خودرو- شرکت ایران خودرو دیزل از اجرای قرارداد صادرات محصولات خود به کشور عراق و انعقاد قرارداد جدید صادراتی با این کشور خبر داد.

تحویل سری جدید محصولات ایران خودرو دیزل به کشور عراق و انعقاد قرارداد جدید صادراتی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، در راستای استقبال بازار عراق و با آغاز مجدد صادرات به آن کشور، 20 دستگاه دیگر از محصولات ایران خودرو دیزل به این کشور صادر شد.
     این 20 دستگاه شامل 10 دستگاه کامیون L1924 و ده دستگاه کامیون L2624 است که از 85 درصد ضریب داخلی‌سازی بهره‌مند می‌باشند.
    این شرکت همچنین اخیراً قرارداد دیگری برای صدور 70 دستگاه کامیون L1924 با استاندارد یورو 3 با شرکت طرف قرارداد عراقی منعقد کرده و پیش‌پرداخت این قرارداد دریافت شده است.
    بر اساس این قرارداد، زمان تحویل این خودروها حداکثر سه ماه از تاریخ تنظیم قرارداد ثبت شده است که 25 دستگاه از این محصولات به زودی تحویل و اقدام لازم در خصوص تحویل باقی خودروها ظرف 2 ماه پس از تحویل سری اول صورت خواهد گرفت.
    این محصولات به انواع کاربرهای تجاری از جمله بالابر و حمل بار مجهز خواهند بود که این کاربری‌ها توسط شرکت‌های داخلی تولید و تجهیز شده‌اند.
    شرکت ایران خودرو دیزل پیش‌بینی کرده که مطابق مذاکرات انجام شده و بر اساس مفاد قرارداد تعداد محصولات صادراتی به کشور عراق افزایش پیدا کرده و این روند سرعت بیشتری پیدا کند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط