فونیکسریمکسبهتام

ساماندهی آژانس‌های مسافربری روی میز شورا

عصر خودرو- رییس کمیته حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اهمیت ساماندهی حمل و نقل عمومی گفت: جابجایی، یکی از جنبه های اصلی حیات شهری و یکی از معیارهای مهم یک شهر سالم و پویاست که می‌تواند با نظارت بر شبکه تاکسیرانی آن شهر شروع شده و به تدریج، سایر لایه های حمل و نقل درون شهری را پوشش دهد.

ساماندهی آژانس‌های مسافربری روی میز شورا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازایسنا،  محسن سرخو افزود: تاکسی‌های فاقد پروانه، عموماً متعلق به افرادی هستند که هدف آنها از خرید تاکسی جا به جایی مسافربر نیست، بلکه امکان ورود به محدوده طرح ترافیک است.

    وی با اعلام اینکه این گروه باید مانند سایر رانندگان تمام ضوابط را رعایت کنند و نسبت به تمدید پروانه خود اقدام نمایند، تأکید کرد: البته می شود حدس زده که بخشی از رانندگان شرایط لازم را نداشته باشند و در نتیجه نتوانند برای گرفتن پروانه اقدام کنند.

    لزوم تشدید نظارت بر ناوگان تاکسیرانی و آژانس های مسافربری

    رییس کمیته ترافیک شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تدابیر و تمهیدات کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا در جهت ساماندهی حمل و نقل عمومی، اظهار کرد: بعد از موضوع سامان بخشی تاکسیرانی، یکی از بحث هایی که در اولویت پیگیری است، موضوع ساماندهی آژانس های مسافربری است.

    سرخو با بیان این که این آژانس ها قبلاً ارتباط کمی با شورای شهر و شهرداری تهران داشتند، تصریح کرد: در حال حاضر، مدتی است جلسات متعددی با مسئولان اتحادیه آژانس های مسافربری برگزار کرده ایم و در جریان این جلسات به موضوع لزوم ساماندهی این آژانس ها پرداخته ایم.

    وی در پایان با تأکید بر اهمیت و ضرورت ساماندهی حمل و نقل عمومی از طریق تشدید نظارت بر ناوگان تاکسیرانی و آژانس های مسافربری، خاطرنشان کرد: هدف نهایی، ارتقای خدماتی است که به مردم در حوزه حمل و نقل درون شهری ارائه می شود.

    بنا بر اعلام روابط عمومی معاونت حمل و نقل شهرداری تهران، تاکسیرانان فاقد پروانه هوشمند تا پایان این هفته فرصت دارند تا نسبت به دریافت پروانه معتبر اقدام کنند و در صورتی که در این ارتباط اقدام نکنند، حق تردد در شهر را نخواهند داشت.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو