فونیکسریمکسبهتام

با تصویب هیئت وزیران

آیین‌نامه ستاد مدیریت حمل‌و نقل و سوخت تغییر کرد

عصر خودرو- هیئت وزیران که پیش از این با تغییر وضعیت ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت از یک ستاد فراقوه‌ای به یکی از زیرمجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی موافقت کرده بود، با تغییر آیین‌نامه این ستاد موافقت کرد.

آیین‌نامه ستاد مدیریت حمل‌و نقل و سوخت تغییر کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  فارس، هیأت وزیران در جلسه 4 مرداد 94 به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:

    الف – ماده(23) آیین‌نامه اجرایی قانون توسعه حمل‌ونقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت موضوع تصویب‌نامه شماره 92305/ت40586ک مورخ 1387/6/7 به‌شرح زیر اصلاح می‌شود:

    1- عبارت‌های «و استقرار دبیرخانه نمایندگان ویژه رئیس‌جمهور» و «با ریاست یکی از نمایندگان ویژه رئیس‌جمهور به‌عنوان رئیس ستاد با حکم رئیس‌جمهور در نهاد ریاست جمهوری» حذف می‌شود.

    2- متون زیر به‌عنوان تبصره‌های (1)، (2) و (3) به ماده (23) اضافه می‌شود:

    «تبصره 1- ستاد با کلیه امکانات،‌ اعتبارات، تعهدات، وظایف و اختیارات و نیروی انسانی در وزارت راه و شهرسازی مستقر می‌گردد تا به‌طور هماهنگ و منسجم در مجموعه ساختار و تشکیلات آن وزارتخانه و در صورت لزوم با انجام اصلاحات ساختاری با رعایت قوانین و مقررات مربوط و در قالب پست‌های سازمانی موجود آن وزارتخانه فعالیت نماید.

    تبصره 2- وزارت راه و شهرسازی با همکاری و هماهنگی معاونت حقوقی رئیس‌جمهور موظف است ظرف سه ماه پس از ابلاغ این تصویب‌نامه ضمن انجام اقدامات زیر، پیشنهادهای تنقیحی لازم را برای اصلاح با حذف احکام و مقررات موجود ارائه نماید.

    الف ـ احصای آن دسته از وظایف و اختیارات ستاد که جنبه اجرایی داشته و مربوط به دستگاه‌های خاص می‌باشد و انتقال آنها به دستگاه مربوط.

    ب ـ احصای آن دسته از وظایف و اختیارات ستاد که جنبه تصمیم‌گیری و تصویب داشته و احراز آخرین وضعیت اعمال وظایف و اختیارات مذکور و ارائه پیشنهادهای لازم به منظور تعیین تکلیف آنها به هیأت وزیران.

    ج ـ احصای وظایف و اختیارات پیش‌بینی‌ شده در مصوبات و مقررات برای نمایندگان ویژه رئیس‌جمهور (سابق) موضوع بند (الف) ماده (1) و احراز آخرین وضعیت اعمال وظایف و اختیارات مذکور.

    تبصره 3- کارگروهی مرکب از معاونین ذی‌ربط وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و امور اقتصادی و دارایی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، معاونت اجرایی رئیس‌جمهور و نهاد ریاست جمهوری موظفند ظرف سه ماه از تاریخ ابلاغ این تصویب‌نامه وضعیت مطالبات و تعهدات ستاد را در چارچوب قوانین و مقررات مربوط، مشخص و تسویه نمایند.»

    ب ـ گزارش چگونگی اجرای این تصویب‌نامه به صورت ماهانه توسط وزیر راه و شهرسازی به هیأت ارائه می‌شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو