فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر خبر داد:

ماشینی که با ۱۶ خودرو تصادف کرد

سارق زورگیر بوشهر در دام قانون

عصر خودرو- فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: سارق زورگیر در بوشهر به دام قانون افتاد.

ماشینی که با ۱۶ خودرو تصادف کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ ابراهیم عرب‌زاده بعداز ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک راننده متخلف که خسارت‌های زیادی را به خودورهای شهر بوشهر وارد کرده بود دستگیر شد.

    وی ادامه داد: یک دستگاه خودرو لندکروز مشکی که بخشی از پلاک آن با چسب پوشیده شیده بود، توسط یکی از واحدهای گشتی پلیس در خیابان مدرس شهر بوشهر متوقف شد.

    فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر اضافه کرد: راننده این خودرو که دهان و بینی خود را با ماسک سفیدرنگ بسته بود، به درخواست پلیس برای ارائه مدارک شناسایی بی توجهی کرد و فرار کرد.

    وی با اشاره به برخورد این خودرو با 16 خودرو دیگر در خیابان‌های باهنر و مطهری، افزود: گشتی‌های پلیس در بزرگراه امام علی(ع) این خودرو را محاصره کردند که راننده خودرو را رها کرد و قصد فرار داشت که دستگیر شد.

    عرب‌زاده با اشاره به اینکه راننده این خودرو تاکنون به چند فقره سرقت اعتراف کرده است، بیان کرد: از خودرو وی نیز مقداری موادمخدر از نوع شیشه، ادوات استعمال مواد مخدر و تعداد زیادی سیم کارت تلفن کشف شد.

    وی در ادامه از دستگیری سارق زورگیر خیابان مصلی بوشهر خبر داد و گفت: راننده یک دستگاه خودرو پراید ساعت 22شب بیست‌وهشتم مهرماه در حالی‌که پلاک خودرو را دستکاری کرده بود برای خانمی که به‌صورت پیاده در خیابان مصلی بوشهر در حال حرکت بوده ایجاد مزاحمت کرد و تلفن همراه وی را با زور و تهدید شوکر برقی سرقت و فرار کرده بود.

    فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر اضافه کرد: با تشکیل یک اکیپ ویژه سارق پس از 30 ساعت شناسایی و دستگیر شد و وی به جرم خود اعتراف کرد.

    وی همچنین از دستگیری یک سارق وسایل داخل خودرو خبر داد و اضافه کرد: واحدهای عملیاتی، انتظامی و ترافیکی پلیس شهرستان بوشهر به منظور برقراری امنیت مطلوب مراسم عزاداری روز و شب‌های تاسوعا و عاشورای حسینی در آمادگی کامل هستند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو